از تلکام سافت چه می‌دانید؟

«تلکام سافت» از سال 1385 با هدف توسعه سیستم‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات کار خود را شروع کرد. اکنون نیز سیستم‌های نرم افزاری مختلفی را در زمینه‌های مخابراتی و بانکی به مشتریان و کاربرانش ارائه می‌دهد. تلکام سافت توانسته است کیوسک‌های مختلفی را در حوزه‌های گوناگون و با نرم افزارهای مناسب جهت کاربردهای عمومی و یا نیازهای خاص، طراحی و عرضه کند.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را منتشر می‌کند تا فعالان عرصه بانکداری با خدمات آن بیشتر آشنا شوند؛

1. تلکام سافت در حال حاضر با مدیریت علی وهابیان طهرانی فعالیت می‌کند.

2. محصولات و راهکارهای این مجموعه در حوزه‌های سخت افزاری شامل کیوسک و خودپرداز، پایانه هوشمند و … نرم افزاری مانند موبایل و تبلت، نرم افزار پایانه‌های هوشمند و … و مواد مصرفی مثل ریبون پرینتر کارت هدیه، پاکت کارت هدیه و … است.

3. بانک‌های رفاه کارگران، مسکن، ملی، پاسارگاد، سپه و پارسیان و مجموعه‌هایی مانند رایتل، بهره برداری قطار شهری مشهد، توسن سها، توسعه فناوری هوشمند اتیک پارس و … از مشتریان این شرکت هستند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری در تمامی روزهای هفته و 24 ساعته به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد و بیش از 100 نمایندگی فعال در نقاط مختلف کشور دارد.

5. سیستم نرم افزاری این مجموعه با قابلیت سفارشی سازی و اتصال به سوئیچ‌های مختلف تولید می‌شود. در خصوص طراحی‌های سخت افزاری نیز محصول با توجه به نیاز مشتری قابلیت آماده سازی دارد.

6. این شرکت دارای مرکز تماس است و کاربران می‌توانند از طریق شماره 7 ستاره 24 با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

7. مجموعه‌های توسن، خدمات انفورماتیک، فناپ، توسعه و نوآوری شهر، داتین، تجارت الکترونیک پارسیان «تاپ»، رایانه خدمات امید و … به عنوان همکاران تجاری این مجموعه هستند.

8. پروانه بهره‌برداری تولید نرم افزار، گواهی تولید دانش بنیان، جواز تاسیس شرکت‌های تولیدی، گواهی سازگاری با سامانه فروش بلیت اتوبوس بین شهری و… از مجوزهایی هستند که این شرکت تاکنون به دست آورده است.

9. تلکام سافت به عنوان تولید کننده اولین تلفن‌های همگانی مدرن با قابلیت ارائه اینترنت در کشور، تولید کننده اولین کیوسک‌های چاپ و صدور کارت هدیه در ایران، تولید کننده اولین کیوسک هوشمند شهری در کشور و عناوین دیگر شناخته می‌شود.

10. پروژه‌های طراحی و تولید کیوسک مالتی مدیا به شرکت مخابرات استان تهران و استان‌های کشور، ایجاد اندازه‌گیری میدانی شبکه سیار برای شرکت ارتباطات سیار «همراه اول»، ارائه نرم افزار طراحی و شبیه سازی فیبر نوری به پژوهشکده فضای مجازی و چندین پروژه دیگر، از نمونه فعالیت‌هایی است که این مجموعه برای مشتریان خود عرضه کرد.

مرتبط با : تلکام سافت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز