ارزش سهام عدالت، 440 هزار تومان دیگر افت کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حالی‌که دارندگان سهام عدالت هنوز امکان فروش این سهام را ندارند، طی هفته گذشته روند کاهش ارزش این سهام همچنان ادامه داشت.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه سهام عدالت، ارزش سهام یک میلیون تومانی در هفته‌ای که گذشت 440 هزار تومان کاهش یافت. ارزش سهام‌های 532 هزار تومانی و 492 هزار تومانی نیز به‌ترتیب 230 هزار تومان و 220 هزار تومان افت کرد.

آخرین راهکارها برای فروش سهام عدالت

طبق آخرین شنیده‌ها، راهکارهایی برای فروش 5 هزار میلیارد تومان سهام عدالت در شورای عالی بورس به تصویب رسیده است. براساس این مصوبه صندوق‌های با درآمد ثابت که در حال حاضر می‌توانند تا ۲۰ درصد سبد سهام خودشان را به سهام اختصاص دهند باید تا ۵۰ درصد پورتفوی سهام صندوق را سهام عدالت بخرند. از سوی دیگر صندوق‌های با درآمد ثابت درخواست داده‌اند تا یک صندوق سهامی تأسیس شود و منابع آن را نهادهای مالی بازار سرمایه مانند تأمین سرمایه ها، شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ ها تأمین کنند و سهم بخرند. البته این دو راهکار نیز فعلا به مرحله اجرا نرسیده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

روند قیمتی سهام عدالت در هفته اخیر

ارزش واقعی سهام یک میلیون تومانی در 5 روز کاری هفته اخیر به ترتیب ۲۲ میلیون ۱۴۰ هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.
ارزش واقعی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز در همین بازه زمانی به ترتیب ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ۱۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، ۱۱ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود.
سهام‌ عدالت ۴۹۲ هزار تومانی نیز از شنبه تا چهارشنبه گذشته به ترتیب ۱۰ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز