ارزش برند استقلال بعد از افزایش سرمایه چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این که کار قیمت گذاری دارایی های استقلال برای واگذاری در بورس در حال انجام است، اعلام کرد : برند این باشگاه بیش از هزار میلیارد تومان ارزش دارد .

به گزارش کاماپرس، در روند واگذاری باشگاه های استقلال‌و پرسپولیس به بخش خصوصی قرار است بخشی از سهام سرخابی ها در بورس عرضه شود و بخش دیگر آن از طریق تعاونی های سهامی عام در اختیار مردم قرار گیرد، اما پیش نیاز این امر، شفاف سازی دارایی ها و بدهی ها و سود و زیان این دو باشگاه است. با توجه به قول وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر واگذاری این دو باشگاه تا مردادماه کارهای مربوط به قیمت گذاری دارایی های ملموس و ناملموس این باشگاه ها با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.

افزایش سرمایه باشگاه استقلال با کمپ ناصر حجازی و مجموعه مرغوبکار

احمد سعادتمند در گفتگو با تسنیم ارزش مهمترین دارایی باشگاه‌استقلال یعنی برند این باشگاه را بیش از هزار میلیارد تومان دانسته است.

سعادتمند مدیرعامل‌استقلال در خصوص واگذاری استقلال به بخش خصوصی، اظهار داشت: به دنبال افزایش سرمایه باشگاه هستیم، همچنین می‌خواهیم سند کمپ مرحوم ناصر حجازی و مجموعه مرغوبکار را بگیریم تا با اضافه شدن آنها، سرمایه باشگاه افزایش پیدا کند تا آماده حضور در بورس شود.

راز آسمان پایتخت

وی در مورد قیمت گذاری باشگاه استقلال تصریح کرد: کارشناسان دادگستری کارهای‌شان را انجام می‌دهند و به زودی قیمت‌ها را اعلام خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه‌استقلال در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره گفت: هیچ اختلافی نداریم و در کنار هم کار می‌کنیم. همانطور که شاهد هستید آرامش روز به روز بیشتر می‌شود و مشکلی هم نداریم.

سعادتمند درباره اینکه گفته می‌شود قیمت استقلال و پرسپولیس بالای هزار میلیارد تومان است، گفت: برند باشگاه استقلال بالای هزار میلیارد تومان است که با افزایش سرمایه، قیمت آن بیشتر نیز می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : استقلال
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز