ارزان ترین تور هند را از کدام آژانس گردشگری بخریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارزان ترین تور هند از 10 الی 12 میلیون تومان آغاز می‌شود. البته متناسب با شرایط و سطح کیفیت تور، هزینه نهایی نیز متغیر خواهد بود. مثلاً هزینه اقامت یک نفر در هتل‌های هند در هر یک شب بین ۲۹ تا ۱۳۸ دلار است. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که ارزان‌ترین تورهای هند به طور میانگین به ازای اقامت یک نفر در یک شب در این کشور ۵۱ دلار هزینه پرداخت می‌کنند‌.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزان‌ترین تور هند برای یک نفر، در سفری یک هفته‌ای به‌طور میانگین 800 الی 900 دلار هزینه دارد. در حالی‌که همین سفر یک هفته‌ای اگر به همراه تورهای مسافرتی نباشد حدود ۱،۲۴۹ دلار هزینه خواهد برد. همچنین هزینه یک سفر دو نفره برای زوج‌های جوانی که این کشور را جهت مسافرت انتخاب کرده‌اند معادل ۲،۲۸۱ خواهد بود. در صورتی که اگر همین سفر به همراه تورهای مسافرتی باشد، هزینه‌ها به مراتب کمتر از عدد قید شده می‌شوند.

تور هند-کاماپرس

چرا تور مسافرتی هند از سفر شخصی و مستقل مناسب تر و ارزان تر است؟

عوامل زیادی هستند که در هزینه تمام شده سفر به هندوستان تاثیر دارند. شرایط زندگی مردم کشور مقصد، چگونگی سفر به این کشور کهن از جمله این موارد به‌شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

اگر کسی به‌صورت شخصی و جدای از تورهای مسافرتی بخواهد به این کشور سفر کند مسلما هزینه‌های بیشتری باید پرداخت کند. همچنین به دلیل ناآشنایی با شرایط سفر به هند تا حدود زیادی از کیفیت سفر کاسته می‌شود.

اکثر کارشناسان و فعالان عرصه جهانگردی معتقد هستند که بهترین روش برای سفر به کشورهای جهان دوم و سوم نظیر هند تورهای مسافرتی است. زیرا هزینه با سفر تورهای مسافرتی به دلیل تجربه آن‌ها و اشراف به شرایط کشور مقصد ارزان تر تمام ممی‌شود

معمولا تورهای مسافرتی مراکز اقامتی و سیاحتی را می‌شناسند و مطابق با قرارداد‌های منعقد شده هزینه‌های کمتری را پرداخت می‌کنند.

استفاده از تورهای مسافرتی کمک می‌کند در یک فرصت محدود به صورت کاملا سازمان یافته به خواسته‌ها و اهداف خود از سفر دست یافت. تورهای مسافرتی معمولا برای راحتی کار خود و رفاه مسافران از افراد بومی در کادر اداری خود استفاده می‌کنند که امر نیز تاثیر بسیار بالایی بر کیفیت مسافرت می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

تور هند-کاماپرس

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور هند

همانطور که گفته شد عوامل زیادی هستند که می‌توانند بر قیمت یک تور مسافرتی تاثیر گذار باشند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است.

  • نوع پرواز
  • فرودگاه‌های مقصد
  • نوع هتل و فرایند رزرو آن‌
  • تعداد روزهای سفر
  • فصل سفر
  • هدف از سفر

بهترین زمان سفر به هند

شبه قاره هند یکی از کشورهای بزرگ شرق آسیا است. این کشور پس از جمهوری خلق چین عنوان دومین کشور پرجمعیت جهان را دارد. سابقه تاریخی و فرهنگی کهن هند و همچنین مناطق بکر موجود در آن، این کشور را تبدیل به یکی از ناب‌ترین سوژه‌های جهانگردی کرده است. به همین دلیل هزینه تورهای آن نسبت به بسیاری از کشورهای آسیایی بیشتر می‌شود.

کشور هندوستان دارای آب و هوای استوایی و گرم است و تغییرات شدید دما در آن امری عادی و متداول است. لذا برای سفر به مناطق مختلف هند باید قبل از هماهنگی با تورهای مختلف نسبت به شرایط آب و هوایی مناطق هدف نیز بررسی لازم انجام شود.

تور هند-کاماپرس

مثلا برای سفر به بعضی مناطق هند فصل زمستان و برخی دیگر بهار یا تابستان مناسب است. بنابراین برای یک سفر ایده‌آل باید ابتدا اولویت، اهداف و علاقمندی‌ها تعیین شود. به عبارت دیگر بهترین زمان سفر به هند بستکی به روحیات و هدف سفر دارد.

هندوستان کشوری پهناور است که در همه فصول سال جذابیت‌های خاص خود را دارد. بنابراین در هر زمان از سال می‌توان با تورهای ارزان به مناطق مختلف این کشور سفر کرده و از سفر خود نهایت لذت را برد.

علی بابا

علی بابا به عنوان یکی از پرچمداران گردشگری در ایران هم اکنون تور هند را با قیمت های مختلفی به علاقه مندان سفر عرضه می کند. از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل گرفته تا خرید تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی در سایت علی بابا در دسترس شما خواهد بود.

الی گشت

الی گشت با ارایه انواع خدمات گردشگری توانسته رضایت مخاطبان را به طور جدی جلب کند. تور هند نیز در سایت الی گشت برای علاقه مندان سفر به این کشور کهن و باستانی در دسترس است.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتعلی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز