پرتکرارترین سوال‌های گردشگران قبل‌ از سفر به هند

سفر به هند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

معمولا پیش‌ از سفر به کشور هند سوالات زیادی به ذهن شما می‌رسد، پاسخ این سوالات در طول سفر به شما کمک می‌کند. در انبوه سوالات غرق نشوید، سعی کنید یک‌به‌یک به دنبال پاسخ سوالات خود باشید. اما شاید سوالی وجود داشته باشد که تا به حال به ذهن شما نرسیده باشد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به‌ گزارش کاماپرس پاسخ برخی از سوالات بیش از سایر سوالات روی کیفیت سفرتان تاثیرگذار خواهند بود. در ادامه به برخی از پرتکرارترین سوالات مسافران در مورد سفر به هند پاسخ می‌دهیم.

سفر به هند-کاماپرس

از کجا ویزا تهیه کنم؟

شاید اولین سوالی که به ذهن شما می‌رسد، این است که از کجا ویزا را تهیه کنید. برای این کار اغلب از ۱ هفته تا ۱ ماه زمان نیاز دارید. البته ویزای کشور هند از جمله معدود ویزاهایی است که می‌توانید به راحتی آن را با پاسپورت ایرانی تهیه کنید. برای اخذ آن فرقی نمی‌کند از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام کنید یا خودتان این کار را انجام دهید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

غذاهای محبوب این کشور کدام‌اند؟

هند یکی از بهترین مکان‌های دنیا برای گیاه‌خواران و دوستداران غذاهای گیاهی است. آن‌ قدر تنوع غذایی در این کشور بالاست که دیگر نیازی نیست به سراغ غذا بگردید. اما به این نکته نیز توجه کنید که در این کشور پیدا کردن گوشت قرمز به راحتی امکان‌پذیر نیست و برای این کار با محدودیت مواجه خواهید شد.

سفر به هند-کاماپرس

مکان‌های گردشگری این کشور کدام‌اند؟

بیشتر گردشگران برای دیدن جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و فرهنگی، کشوری را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. کشور هند نیز از این امر مستثنی نیست و افراد زیادی برای دیدن جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و هنری وارد این کشور می‌شوند که البته انتخاب به جا و درستی است. در این کشور  مکان‌های دیدنی بسیاری مانند تاج‌ محل، آگرا، شهر مقدس بنارس، شهر طلایی جیسملر، معبد طلایی امریتسار و غیره وجود دارد.

فرهنگ مردم هند چگونه است؟

فرهنگ کشور هند، یکی از پررنگ و لعاب‌ترین فرهنگ‌ها است و نمادی از هم‌بستگی، تحمل و عدم خشونت به شمار می‌رود. مردم این کشور روابط صمیمی و خاصی در جشن‌های مختلف دارند و سخاوتمندی و سرزندگی آن‌ها موجب جذب گردشگران بسیاری به این کشور می‌شود. این فرهنگ پرجنب‌وجوش تلفیقی از صنایع دستی، رقص، موسیقی، جشنواره‌ها، ادیان، غذاهای مختلف، هنر و چیزهای ظریف دیگری است. به‌ عبارت‌ دیگر در سرزمین خدایان انواع فرهنگ‌ها، ارزش‌ها و آداب‌ و رسوم مختلف را می‌ببینید.

سفر به هند-کاماپرس

دین و مذهب مردم هند چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که موجب جذب گردشگران از سراسر دنیا به این کشور می‌شود، تنوع در دین و مذهب آن‌ها است. در واقع این کشور سومین یا چهارمین کشور از لحاظ تنوع مذهبی شناخته می‌شود. شما در این کشور با پیروان دین اسلام، مسیحی، بودایی، هندو و سیک مواجه می‌شوید.

زبان مردم هند چیست؟

طبق آمار اعلام‌ شده سازمان بهداشت جهانی و حکم دیوان عالیه گجرات، هیچ زبان رسمی در هند وجود ندارد، هر چند که زبان هندی از طرف دولت این کشور به‌ عنوان زبان رسمی شناخته شده‌ است. در واقع ۵۲ درصد از ساکنان این کشور به زبانی غیر از هندو؛ از جمله بنگالی، مراتی، تلوگو، تامیل، اردو و برخی دیگر از زبان‌ها صحبت می‌کنند.

انتهایپیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز