ارزانترین گوشی سامسونگ +قیمت

گوشی سامسونگ-کاماپرس

شرکت کره‌ای سامسونگ به غیر از سری پرچمدار آن که همیشه پرطرفدار بوده است، سری A را به بازار معرفی کرد تا بتواند بازار گوشی‌های ارزان و اقتصادی را هم تسخیر کند. طبق آخرین آمار، سری A سامسونگ 58 درصد کل فروش این برند را به خود اختصاص داده است.

کاماپرس در این گزارش، ارزانترین مدل‌های گوشی سامسونگ را معرفی و ویژگی‌ آنها را بررسی کرده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04

این گوشی 194 گرمی به‌خاطر طراحی یکدست و وزن نسبتا مناسبش برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است. در Galaxy A04 به عنوان اقتصادی‌ترین گوشی‌ سامسونگ، از پردازنده‌ مدیاتک هلیو P35 در کنار نسخه‌های 32 و 64 و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و رم‌های 3 و 4 و6 و 8  گیگابایتی برای فضای ذخیره‌سازی استفاده شده است.

از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی نباید توقع زیادی داشت. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز عمر خوبی دارد، ولی مدت زمان شارژ شدن کامل گوشی کمی طولانی است. قیمت این گوشی در 1402 برابر با 3 میلیون و 940 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A14

این گوشی 201 گرمی سامسونگ نیز یکی دیگر از ارزانترین گوشی‌های سامسونگ است که کیفیت تصویر مناسب و قابل قبولی دارد و به‌دلیل طراحی به‌روز و مشابه گوشی‌های پرچمدار، استفاده از آن راحت است. البته ممکن است که استفاده طولانی مدت از آن، کمی دست را آزار دهد. این گوشی میان‌رده از پردازنده‌ مدیاتک هلیو G80 در کنار نسخه‌های 64 و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و رم‌های 4 و 6 گیگابایت برای فضای ذخیره‌سازی استفاده  می‌کند که برای کارهای روزمره و بازی‌های سبک مناسب است و مشکلی در اجرای آنها ندارد. دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی در حد قیمت ارزان خودش کاملا نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

قیمت این گوشی 4 میلیون و 940 هزار تومان است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A24

این گوشی 195 گرمی، کیفیت بهتری نسبت به دو مدل قبلی دارد و استفاده از آن با وجود طراحی زیبا و مشابه گوشی S23 با کناره تخت و وزن مناسب، بسیار راحت و روان است و خسته کننده نیست. این گوشی میان‌رده قدرت مناسبی برای پردازش کارهای روزانه دارد و بازی‌های سبک را به‌راحتی اجرا می‌کند. اگر به پردازشگر خیلی قوی برای اجرای بازی نیاز ندارید، این گوشی می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی در این بازه قیمتی بهترین کیفیت عکس را ارائه می‌دهد و عکسها در آن از جزییات مناسبی برخوردارند. وجود باتری 5000 میلی آمپری نیز تا حدود زیادی نگرانیها را بابت عمر باتری و زمان شارژدهی آن برطرف کرده است.

قیمت این گوشی 7 میلیون و 290 هزار تومان است.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

اگر کمی بودجه خود را افزایش دهید، می‌توانید بهترین گزینه این لیست را تهیه کنید. Galaxy A34 قابلیت‌هایی به کاربر ارائه می‌دهد که در این محدوده قیمتی قابل توجه است. مهمترین تفاوت این گوشی با مدلهای قبلی، 5G بودن آن است که نقش مهمی در افزایش سرعت اینترنت همراه دارد. کیفیت تصویر این مدل در مقایسه با سایر گوشی‌های معرفی شده در این لیست کاملا متمایز است.

طراحی بدنه این گوشی کاملا شبیه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ بوده و راضی‌کننده است. این گوشی تقریبا هر نوع پردازشی را انجام می‌دهد. حتی اگر به بازی‌های گرافیک سنگین علاقه دارید، این گوشی کاملا از عهده این کار برمی‌آید.

دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و سایر لنزهای قوی این گوشی عکسهای با کیفیتی ثبت می‌کنند.

دوربین سلفی این گوشی نیز برای ثبت عکس‌های خاطره‌‌انگیز مناسب است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در صورتی که به مدت طولانی پردازش‌های سنگین با آن انجام ندهید، یک روز کامل آن را شارژ نگه می‌دارد.

قیمت این گوشی 10 میلیون و 90 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

خرید ارزانترین گوشی سامسونگ از “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. علاقه‌مندان برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ دارای شارژ سریع و همچنین اطلاع از قیمت روز موبایل و خرید ارزانترین گوشی سامسونگ می‌توانند به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز