ارزان ترین عطر خنک زنانه + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر خنک زنانه با داشتن ترکیباتی میوه‌ای و مرکباتی همواره حس و حالی سرشار از هیجان و زندگی برای مخاطب به ارمغان می‌آورد. همین مساله آن را به گزینه‌ای کامل و بی نقص برای استفاده در روزهای گرم تابستان تبدیل کرده است. در این میان فروشگاه‌های اینترنتی عطر و ادکلن نیز با در نظر گرفتن شاخص‌های متنوع و کاربردی، امکان انتخاب گزینه متناسب با استایل و سلیقه فرد را فراهم آورده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از ارزان‌ترین عطرهای خنک زنانه موجود در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ را معرفی می‌کند.

1- ادو پرفیوم آکوا مارین پیراسی

ترکیبات عطر خنک زنانه آکوا مارین با گروه رایحه‌ای گلی میوه‌ای به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده در بهار و تابستان گزینه‌ای بسیار جذاب و دلپذیر است.

رایحه ابتدایی این عطر اسپرت و روزمره، با نت آرامش بخش لیمو و گل بنفشه آشکار شده و اندکی بعد با عطر و رایحه شکوفه هلو، گل صد تومنی و چای سبز ترکیب شده و در انتها با عطر سرو، کهربا و مشک ماندگار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آکوا مارین پیراسی با قیمت 780 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر خنک زنانه-کاماپرس

2- ادو پرفیوم زنانه مون هر آلکمیستو

عطر زنانه مون هر آلکمیستو با رایحه‌ی میوه‌ای و چوبی برگاموت، آناناس، پرتقال و گریپ فروت آغاز می‌شود. مون هر الکمیستو در بخش میانی با نت فریزیا، نیلوفر آبی، بنفشه و سیب و در پایان با عطر مشک، کهربا، نعناع هندی و کاج در هم آمیخته و عطر و رایحه خود را استوار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت این عطر خنک زنانه که برای استفاده در تمامی فصول کاربرد دارد، در وبسایت اینترنتی روژاشاپ 810 هزار تومان است.

3-  عطر خنک زنانه نامبر وان پولو بورلی هیلز

این ادوپرفیوم زنانه با رایحه‌ای سرشار از حس طراوت و شادابی مرکبات برای استفاده در فصل بهار و تابستان به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شد. رایحه ابتدایی این عطر خنک و ترش با نت‌ مرکباتی چون پرتقال، نارنگی، ترنج و لیمو آغاز شده و در ادامه ضمن ترکیب با نت نعنا هندی، وانیل و عسل ساعت‌ها ماندگار می‌ماند.

قیمت این عطر زنانه ترش و خنک حدوده 900 هزار تومان است.

4- ادو تویلت زنانه بلو دراپ هالووین

بلو دراپ نسخه‌ای ترش و خنک و درعین حال شیرین از برند شناخته شده هالووین است که حس و حالی پر از انرژی و هیجان به فرد منتقل می‌کند. نکته جالب درباره این عطر طراح آن است. این عطر خنک زنانه توسط حمید مراتی کاشانی اولین طراح رایحه ایرانی خلق شده که با با برندهایی همچون کارولینا هررا، ایوسن لورن، پرفیوم مارلی، ولنتینو و غیره همکاری داشته است.

رایحه ابتدایی این عطر با مرکبات، سیب سبز و اسطوخدوس آغاز شده؛ در میانه با نت‌های یاس و بنفشه و در انتها با عطر مشک، کهربا، دارچین و ادویه‌ها ترکیب می‌شود. ادوتویلت بلو دراپ هالووین در روژاشاپ با قیمت 1 میلیون و 171 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

5- ادو تویلت زنانه بونژوق سینیوریتا توس

بنژوق سینیوریتا عطری با رایحه گلی میوه‌ای است که در سال 2017 از سوی برند معروف TOUS به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه ابتدایی این عطر زنانه خنک و شیرین با نت تمشک، منگو و ترنج آغاز شده و اندکی بعد با نت‌های نارگیل و چای یاس و در انتها با وانیل، نعنا هندی و نت‌های چوبی در هم آمیخته و ماندگار می‌شود.

این ادوتویلت بنژوق سینیوریتا بیشتر مناسب استفاده روزمره و مهمانی است و با قیمت 1 میلیون و 770 هزار تومان در وبسایت روژاشاپ به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : روژاشاپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین عطر خنک زنانه + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز