گران ترین عطر های خنک زنانه + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر خنک زنانه همواره حسی سرشار از تازگی، سرزندگی و شادابی را به مخاطب القا می‌کند. همان خصیصه‌هایی که یک محصول مناسب روزهای گرم تابستان را از دیگر محصولات متمایز می‌کند. در این بین برخی همواره در پی برندهای خاص و لوکس هستند، آیتمی که با کمی جست‌وجو در وبسایت‌های فروش آنلاین قابل دسترسی است.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از گرانترین عطرهای خنک زنانه در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ را معرفی می‌کند.

1- ادوپرفیوم زنانه بیچ هات آمواژ

ادوپرفیوم بیچ هات با گروه رایحه‌ای چوبی دریایی جزو عطرهای خنک و تلخ محسوب می‌شود. آمواژ از برندهای لوکس عطر و ادکلن بوده که نسخه‌ی بیچ هات آن در سال 2018 به بازار عرضه شده است. طراحی این ادوپرفیوم به گونه‌ای است که بیشتر مناسب نوجوانان و جوانان و استفاده روزمره و مهمانی است.
رایحه این عطر خنک زنانه در نت ابتدایی ترنج و آکورد مواد معدنی، در نت میانی آکورد چوب‌های آب آورده و لیزلانگ و در پایان نعنا هندی و کشمران است. این ادوپرفیوم ساخت عمان با قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان در سایت اینترنتی روژاشاپ به فروش می‌رسد.

2-عطر خنک زنانه بلاسم لاو آمواژ

جایگاه دوم گران‌ترین عطر خنک زنانه نیز به برند لوکس آمواژ نسخه بلاسم لاو تعلق دارد. این محصول که با غلظت ادوپرفیوم عرضه شده، در گروه رایحه‌ای خنک و شیرین قرار دارد.
نت ابتدای این ادوپرفیوم با رایحه نکتار شکوفه گیلاس و لیکور رز آغاز شده و اندکی بعد با رایحه یلانگ یلانگ، آکورد آمارتو و وانیل ترکیب می‌شود. نت پایانی این ادوپرفیوم گلی با رایحه دانه تونکا، چوب صندل و کشمران ماندگار می‌شود.
آمواژ بلاسم لاو به خطر طبع شیرین بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان و استفاده در مهمانی و جلسات مهم است. این عطر خنک زنانه 16 میلیون تومان قیمت‌ دارد.

راز آسمان پایتخت

3- ادو پرفیوم ملیورا دو مارلی

این محصول در دسته عطرهای گلی و گیاهی جا داشته و با طبع خنک و شیرین به بازار عرضه شده است. نت آغازین ادوپرفیوم ملیورا دو مارلی شامل رایحه‌های متمایز تمشک و انگور سیاه فرنگی است. رایحه میانی آن رز تازه، سوسن و یلانگ یلانگ و رایحه پایانی از رایحه‌های چوبی، وانیل و مشک تشکیل شده است.
ترکیبات این برند لوکس فرانسوی که با قیمت 12 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد، بیشتر مناسب روزهای گرم تابستان و حتی بهار است.

بیشتر بخوانید:

4- ادوپرفیوم آپ تو د مون هاوس آف عود

از هاوس آف عود به عنوان شاهکار طراحان بنام کارلو ریبرو و کریستین کالابرو یاد می‌شود. آکوردهای این ادوپرفیوم گلی و میوه‌ای در ابتدا با رایحه بهار نارنج، زنبق، گریپ فروت و انگور فرنگی آغاز شده و در میانه با رایحه مگنولیا، یاس سامباک و رز و پایان با مشک، چوب صندل، کهربا و وانیل در هم می‌آمیزد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

این عطر خنک زنانه با رایحه‌ای خنک به قیمت 11 میلیون و 620 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ در دسترس است.

 

5- ادو تویلت آلشیمی دو متین رانسه

خالق ادوتویلت خنک و تلخ آلشیمی دو متان، عطرساز مشهور ایتالیایی، لوکا مافی است که این محصول را با گروه رایحه‌ای آکواتیک، آروماتیک و گلی به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی کرد.
نت ابتدایی این محصول با رایحه ترنج، لیمو، برگ‌های سبز و شبنم آغاز می‌شود. در ادامه با ترکیبی از رایحه‌های معطر موگه، گاردنیا، یاس اسپانیایی و ایلانگ ایلانگ ترکیب شده و در نهایت روایح چوبی ناب، گیاه نعناع هندی، عنبر و مشک مشام مخاطب را به بازی می‌گیرد.
این محصول ساخت ایتالیا که بیشتر مناسب فصول گرم سال است، به قیمت 6 میلیون و 930 هزار تومان عرضه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین عطر های خنک زنانه + قیمت

  1. یوسف جباری گفته:

    من برای مامانم ادو تویلت آلشیمی دو متین رانسه رو هدیه گرفتم واقعا عالیه مخصوصا برای کسایی که تلخ دوست دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز