آشنایی با پروژه مجتمع مسکونی آسمان البرز

آشنایی با پروژه مجتمع مسکونی آسمان البرز
تورهای مسافرتی لحظه آخر
مجتمع مسکونی آسمان البرز از بزرگ‌ترین شهرک‌های مسکونی در نزدیکی شهر تهران است، این مجموعه با 35 هکتار زمین، دارای سرانه‌های فضای سبز بالایی است. طراحی مناسب و احداث باغ‌راه‌ها و هم‌چنین در نظر گرفتن بیش از 5000 متر مربع فضای سبز، 65000 متر مربع فضای خدماتی، رفاهی، آموزشی و تجاری به صورت اختصاصی، این مجموعه را بسیار ارزشمند کرده است.
به گزارش کاماپرس، قرار گیری باغ های گل و گیاه در مجاورت شهرک، این مجموعه را منحصر به فرد کرده است. دسترسی به دو ایستگاه مترو و سه بزرگ‌راه به منظور دسترسی به شهر تهران، از خصوصیات قابل ذکر این مجموعه می باشد. گروه سرمایه‌گذاری مسکن اقدام به مشارکت با مالک مجموعه به منظور احداث شش بلوک این پروژه را نموده است. عملیات اجرایی چهار بلوک این پروژه در پاییز ۱۳۹۷ و دو بلوک در بهار ۱۳۹۸ آغاز شده و با وجود مشکلات ناشی از توقف عملیات اجرایی در چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، متوسط پیشرفت عملیات اجرایی بلوک‌ها بیش از ۴۰درصد تاکنون ارزیابی می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، هم‌اکنون، عملیات اجرایی سازه بلوک‌ها به اتمام رسیده و عملیات زیربنایی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی به همراه نازک‌کاری در دست اجراست که با توجه به پیش‌بینی تمهیدات لازم و تامین مصالح اساسی برای ادامه عملیات اجرایی، استمرار روند مطلوب پیشرفت در ماه‌های آتی امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین استفاده از اسکلت فلزی، مصالح با کیفیت و رعایت استانداردهای اجرایی از جمله ویژگی‌های این پروژه به‌شمار می‌رود که می‌تواند تامین بخشی از تقاضای مسکن برای اقشار متوسط را در محدوده گرمدره پاسخگو باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز