گران ترین لپ تاپ های بازار چند؟ / سبقت قیمت لپ تاپ از پژو ۲۰۶

ژیوار

قیمت لپ تاپ از پژو ۲۰۶ هم سبقت گرفت به صورتی که در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ دو  با قیمت حدود 190 میلیون تومان در بازار معامله می شود در حالی که لپ تاپ های گران قیمت بازار، از 200 میلیون نیز بیشتر قیمت می خورند.

به گزارش کاماپرس، گرانی خودرو به سبب تبدیل شدن آن به کالای سرمایه ای در شرایط سقوط ارزش ریال و مشکلاتی که برای واردات قطعات خودرو وجود دارد تا حدودی قابل درک است اما گرانی سرسام آور لپ تاپ که می توان آن را به راحتی از کشورهایی همچون عراق به کشور وارد کرد چندان قابل درک نیست. لپ تاپ حتی وسیله ای نیست که مثل گوشی موبایل تقاضای مصرفی انبوه داشته باشد و گرانی آن را به بتوان به انبوه تقاضا و کمبود عرضه نسبت داد.

به هر حال از عجایب بازارهای کشور یکی هم این که در حال حاضر قیمت بعضی از لپ تاپ های برند در بازار ایران آنقدر افزایش داشته که با قیمت یک خودروی ۲۰۶ تیپ 2 برابری می کند و حتی از آن بیشتر است. تحقیقات میدانی بازار لپ تاپ نشان می دهد در حال حاضر برند hp گران ترین لپ تاپ بازار را در اختیار دارد. لپ تاپ ۱۷ اینچ OMEN by HP X17 با قیمت ۲۰۱ میلیون و ۵۷۱ هزار تومان به فروش می رسد.

البته گران‌ترین لپ تاپ های بازار برای کارهای تخصصی طراحی و گرافیک و بازی استفاده می شوند که قیمت آنها از بین از ۱۰۰ میلیون آغاز و به فراتر از ۲۰۰ میلیون تومان ختم می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

دریان سفر امید

 

حداکثر قیمت لپ تاپ در بازار بیش از ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد و در این بین برند اچ پی را باید پرچمدار قیمت ها دانست.

گران ترین لپ تاپ های بازار چقدر قیمت دارد؟

لپ تاپ HIDevolution Alienware Area-Gaming حدود ۱۲۳ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت لپ تاپ Predator Triton ۷۰۰ Epic Gaming حدود ۱۳۶ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان است.

لپ تاپ ASUS ROG Zephyrus G۱۴ GA۴۰۱IH Gaming and Entertainment Laptop با قیمت ۱۴۳ میلیون ۵۲۴ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لپ تاپ و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش خبر آنلاین ، یکی دیگر از لپ تاپهای گران قیمت ASUS ROG Strix G15 است که ۱۴۶ میلیون ۹۱۶ هزار تومان قیمت دارد.قیمت لپ تاپ ASUS ProArt StudioBook Pro17 حدود ۱۴۸ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان است.لپ تاپ MSI GT۷۶ Titan DT با قیمت ۱۶۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان به فروش می رسد.

لپ تاپ MSI GT83titan027 full hd هم حدود ۱۹۴ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

مرتبط با : اچ پیایسوس
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز