ارزان ترین لپ تاپ اپل در بازار چند؟

لست سکند

با بالارفتن قیمت دلار، ارزان ترین مدل لپ تاپ اپل در بازار در حال حاضر ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد و این در حالیست که به دلیل نوسان قیمت ارز، قیمت لپ تاپ نیز ثبات چندانی ندارد و هر روز در معرض افزایش یا کاهش است.

به گزارش کاماپرس، بعد از افزایش بی سابقه قیمت دلار، حالا بازار کالاهای دیجیتال مثل موبایل ،تبلت و لپ تاپ هم روزهای عجیبی را تجربه می کند. این گرانی باعث شده خیلی از افراد که به لپ تاپ نیاز دارند، دنبال مدلهایی باشند که به اصطلاح ارازن ترین جنس بازار باشد. برندهای گران قیمتی مثل اپل و مایکروسافت قیمتهای نجومی دارند.

مثلا لپ‌تاپ ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو اپل با تاچ بار ساخت سال ۲۰۱۹ با ظرفیت یک ترابایت ۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان قیمت خورده است. به گزارش دنیای اقتصاد لپ‌تاپ ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو اپل با تاچ بار و حافظه ۵۱۲ گیگابایت نیز ۵۵ میلیون تومان است.

حتی ارزان‌ترین مدل جدید لپ‌تاپ اپل یعنی مک بوک ایر سال ۲۰۲۰ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان معامله می‌شود. البته این گرانی فقط مخصوص اپل و مایکروسافت نیست. لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات متوسط هم ارزان نیستند. مثلا لپ‌تاپ ۱۵ لنوو مدل ideapad با حافظه یک ترابایت ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است. لپ‌تاپ ۶/ ۱۵ اینچی لنوو مدل Thinkpad نیز با حافظه یک ترابایتی ۲۸ میلیون و ۷۹۰ هزارتومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین لپ تاپ اپل در بازار چند؟

  1. دوره نقاهت عمل اسلیو معده گفته:

    هر مدلی هم که انتخاب میکنیم با قیمت قابل قبولريال یه ویژگیش میلنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز