ارزان ترین لپ تاپ های ایسر و ایسوس در بازار چند؟

بازار لپ تاپ هم این روزها تحت تاثیر نرخ ارز با کاهش قیمت مواجه شده اما این به آن معنی نیست که ارزان ترین لپ تاپ ها را بتوان با قیمت زیر 8 میلیون تومان خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، انتظار می رفت با کاهش قیمت دلار بازار لپ تاپ با ریزش قیمت مواجه شود اما این انتظار چندان به واقعیت بدل نشد. البته قیمت لپ تاپ کمی ارزان تر شده است اما هنوز هم ارزان ترین لپ تاپ های بازار قیمت های بالای 8 میلیون تومان دارند.

اقتصاد آنلاین با انتشار جدولی ارزان ترین لپ تاپ های بازار از برندهای پرفروشی همچون ایسوس، لنوو، دل و ایسر را معرفی کرده است که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

در این فهرست لپ تاپ ایسوس با مدل VIVOBOOK543MA-AM ارزان ترین لپ تاپ به شمار می رود که قیمت آن ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. لپ تاپ ایسوس از مدل VIVOBOOKX543MA-624 نیز لپ تاپ ارزان قیمت دیگری است که در این فهرست در رتبه دوم ارزان ترین ها قرار دارد و  به قیمت ۹ میلیون تومان عرضه شده است. لپ تاپ ارزان قیمت سوم این فهرست نیز از برند ایسوس است که با مدل VIVOBOOK540YA-MMRR به بازار عرضه شده و قیمت آن 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

آریاک سفر

لنوو که همواره در ارائه لپ تاپ های ارزان قیمت رقیب مهمی در بازار بوده اکنون نیز در این فهرست جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. این برند اکنون لپ تاپ مدل IDEAPAD330-INC را با قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان در بازار دارد.

برای خرید ارزان ترین لپ تاپ ایسر باید 12 میلیون تومان هزینه کنید و خرید ارزان ترین لپ تاپ دل نیز 16 میلیون و 500 هزار تومان خرج روی دست شما خواهد گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار آی تی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایسرایسوس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز