کیا سراتو GT مدل 2023؛ یک ماشین جذاب و جوان پسند (ویدیو)

بسیاری از خریداران هنگامی که قصد خرید یک سدان جمع و جور با قیمت مناسب را دارند، به کیا سراتو فکر می کنند. در واقع، کیا سراتو یکی از ارزان ترین خودروهای این سگمت است و به صورت استاندارد از تجهیزات زیادی بهره می برد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا سراتو مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا سراتو مدل 2023 در چهار تیپ LX، LXS، GT-Line و GT به بازار عرضه می شود که تیپ GT از بقیه تیپ ها محبوب تر و پرطرفدارتر است. همه تیپ ها به جز تیپ GT به صورت استاندارد به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری مجهز هستند که 147 اسب بخار نیرو دارد. نیروی موتور از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو منتقل می شود. این موتور گاهی تنبل احساس می شود ولی اگر عملکرد بالاتری می خواهید، می توانید موتور چهار سیلندر 1.6 توربو را انتخاب کنید 201 اسب بخار نیرو دارد. این موتور در کنار یک گیربکس شش سیلندر دستی قرار می گیرد.

همه تیپ های کیا سراتو 2023 به تجهیزات ایمنی مانند سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم اخطار هوشیاری راننده مجهز هستند.

آریاک سفر

کیا سراتو تیپ GT به طور قطع یکی از اسپرت ترین سدان های جمع و جور است و یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که از تویوتا کرولا خسته شده اند. سراتو در مقایسه با بسیاری از رقبا از صندوق عقبی بزرگ تر برخودار است و مصرف سوخت کمتری نیز دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز