با کیا اِکسید مدل ۲۰۲۳ آشنا شوید (ویدیو)

لست سکند

کیا اِکسید در واقع خودرویی است که بین کیا استونیک و کیا اسپورتیج قرار می گیرد و مدل 2023 آن دستخوش تغییراتی شده است. مدل بازنگری شده، یک تیپ GT-Line نیز دارد که برای نخستین بار است در قالب این خودرو عرضه می شود. این تیپ یک هاچ بک اسپرت است که کیفیت سواری بسیار خوبی دارد و رنگ سبز آن بسیار چشم نواز است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا اِکسید تیپ GT-Line مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا اِکسید (Kia Xceed) مدل 2023 در مقایسه با هاچ بک کیا سید (KiaCeed) 44 میلی متر ارتفاع بیشتری دارد و هنگامی که رینگ های 18 اینچی زیر آن انداخته شده باشد 184 میلی متر از سطح زمین فاصله خواهد داشت. تیپ GT-Line از صندلی هایی اسپرت، غربیلک فرمان کف تخت و پدال های فلزی بهره می برد؛ دسته دنده نیز با چرم مرغوب احاطه شده و نشان سرخ GT در قسمت پایین هر یک از پره های غربیلک فرمان به چشم می خورد.

راز آسمان پایتخت

موتور پایه این تیپ یک موتور سه سیلندر 1.0 لیتری توربو است که 118 اسب بخار نیرو و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اگر موتور حجیم تری بخواهید، موتور 1.5 لیتری 158 اسب بخار نیرو و 253 نیوتن متر گشتاور دارد و موتور 1.6 لیتری که از کیا سید GT و کیا پروسید GT عاریت گرفته شده است نیز می تواند 201 اسب بخار نیرو و 265 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده بگذارد. کیا اِکسید GT-Line با موتور 1.6 لیتری و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک می تواند ظرف 7.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز