آئودی RS6 مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد (ویدیو)

کمپانی آئودی به این شهرت دارد که محصولاتش همیشه یک سر و گردن از رقبا بالاتر هستند و آئودی ‌RS6 مدل ۲۰۲۴ نیز از این قائده مستثنی نیست. این خودرو با شتاب بی نظیر، چسبندگی عالی و کابینی شیک و خوش ساخت خودش را از رقبا جدا می کند و برای کسانی که قصد خرید یک خودرو خانوادگی را دارند، آئودی ‌RS6 مدل ۲۰۲۴ گزینه بسیار مناسبی است که باید به آن فکر کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این خودرو شیک و خانوادگی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آئودی ‌RS6 برای ۲۰۲۴ تغییرات زیادی کرده است. در واقع، آئودی ‌RS6 مدل ۲۰۲۴ یک سدان اسپرت و عملکرد بالاست که موتور 8 سیلندر و دو توربوشارژری آن می تواند 650 اسب بخار نیرو تولید کند. این سدان اسپرت بسیار چالاک و سریع است و حداکثر سرعت آن به 330 کیلومتر بر ساعت می رسد. علاوه بر این، لوکس و راحت است و از جدیدترین تجهیزات و فناوری ها بهره می برد.

آئودی ‌RS6 مدل ۲۰۲۴ خودرویی است که برای سفرهای طولانی بسیار مناسب است و فضای بار زیادی دارد. این خودرو برای استفاده روزمره نیز مناسب است، چون قوی است و با استفاده از فناوری های مدرن، رانندگی در ترافیک شهری را بسیار راحت و آسان کرده است.

آن طور که کمپانی آئودی اعلام کرده است، مدل برقی این خودرو تا قبل از سال 2024 به بازار خواهد آمد و مدل های هیبریدی نیز تا آن تاریخ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : آئودی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز