بی ام و M3 مدل 2023؛ آمیزه ای از شکوه و اصالت (ویدیو)

بی ام و M3 یکی از خودروهای مطرح است و مدل 2023 آن نیز نشان می دهد کمپانی سازنده اش هنوز به یاد دارد که مدل های قبلی بسیار محبوب بوده اند و بلافاصله پس از عرضه توانسته اند توجه ها را به سوی خودشان جلب کنند. این خودرو محبوب در سال 2023 با این هدف به بازار آمده است تا به رقابت با آلفارومئو جولیا کوآدریفولیو و کادیلاک جی.تی4-وی بلک‌وینگ بپردازد و سواری پویای خودش را به رخ آن ها بکشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بی ام و M3 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و M3 مدل 2023 از یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری بهره می برد که دو توربوشارژر دارد در تیپ پایه، 473 اسب بخار نیرو و 550 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های عقب می فرستد. تنها گیربکسی که عرضه می شود نیز گیربکس شش سرعته دستی است.

در سال 2023 به مناسبت پنجاه سال تولید موفق خودروهای اسپرت، کمپانی بی ام و یک نسخه خاص به نام M3 Edition 50 Jahre BMW M تولید خواهد کرد که به تعداد محدود ساخته خواهد شد. فقط 500 دستگاه از این نسخه در آمریکای شمالی فروخته خواهد شد و از رنگ ها و تزییناتی منحصر به فرد بهره خواهد برد.

آریاک سفر

قیمت بی ام و M3 مدل 2023 در حدود 73795 دلار اعلام شده است و قیمت نسخه Edition 50 Jahre در حدود 96695 دلار تخمین زده می شود. در صورت وارد شدن تیپ پایه این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز