مقایسه آیفون 14 پرومکس، سامسونگ اس 22 اولترا و شیائومی 12 اس (ویدیو)

لست سکند

در سال 2022 شاهد آن هستیم که بسیاری از شرکت هایی که پیشتر در زمینه تولید گوشی تلفن های همراه فعال بودند به دلایلی کنار رفته اند و در حال حاضر رقابت تنگاتنگ فقط بین چند شرکت اپل، سامسونگ که از قدیمی های بازار هستند و شرکت شیائومی که جدیدتر است در گرفته است. این شرکت ها پیوسته به طراحی و تولید گوشی های هوشمند پرچمدار مشغولند و هر چند وقت یکبار از برگ برنده ای رونمایی می کنند که رقبا را در حیرت فرو می برد و کاربران را مایل به خرید محصولات جدیدتر و به روزتر می کند. در ادامه ویدیویی را تماشا می کنید که به مقایسه سه گوشی هوشمند آیفون 14 پرومکس، سامسونگ اس 22 اولترا و شیائومی 12 اس می پردازد که این روزها در بازار سر و صدای زیادی ایجاد کرده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی اپل سرانجام پس از مدت ها انتظار از قدرتمندترین گوشی های خودش یعنی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رونمایی کرد. این دو گوشی با تراشه هایی جدید و امکاناتی زیاد به بازار عرضه شده اند و قصد رقابت با پرچمدارانی مانند سامسونگ اس 22 اولترا و شیائومی 12 اس را در سر دارند؛ از همین رو، شرکت اپل تا جایی که امکان پذیر بوده است این گوشی ها را به قابلیت های زیادی مجهز کرده است.

راز آسمان پایتخت

گوشی های آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس از یک تراشه جدید به نام A16 بهره می برند که از لحاظ فناوری فرق چندانی با نسل قبل ندارد ولی شرکت سازنده مدعی است عملکرد آن از A15 بسیار بهتر است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : آل دیجیتالاپلسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز