تفاوت آیفون 14 پرومکس و پرو چیست؟ (ویدیو)

لست سکند

به نظر می رسد که اخیراً دوره خوبی برای شرکت اپل بوده است چون گوشی های هوشمند سری آیفون 14دستخوش تحولاتی شد و نسخه ای بزرگ تر از آیوفن معمولی به نام آیوفن 14 مکس معرفی گردید. پس از آن دو گوشی دیگر با نام های آیوفن 14 پرو و آیفون 14 پرومکس به بازار عرضه شدند که در اصل یک گوشی با اندازه های مختلف هستند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه این دو گوشی هوشمند می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تنها اختلاف مهم بین گوشی های آیوفن 14 پرو و آیفون 14 پرومکس در اندازه آن هاست. اگر یک گوشی کوچک تر می خواهید می توانید آیفون 14 پرو را انتخاب کنید ولی نمایشگر بزرگ و عمر باتری بیشتر را از دست خواهید داد. طراحی هر دو این گوشی ها نیز یکسان است و از زبان طراحی آیوفن 12 پیروی می کنند. در آیوفن 12 لبه های تخت برای گوشی های آیوفن معرفی شد و اکنون در نسل سوم این گوشی، این طراحی همچنان زیبا و پرطرفدار است.

گوشی های آیوفن 14 پرو و آیفون 14 پرومکس با بهره گیری از قاب فلزی ضد زنگ و گلس سرامیکی، همچنان مانند گذشته محکم و با استحکام هستند.

راز آسمان پایتخت

گوشی آیفون 14 پرومکس از یک صفحه نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد که شبیه گوشی های قدیمی تر است ولی گوشی آیفون 14 پرو همچنان از صفحه 6.1 اینچی استفاده می کند که طرفداران زیادی نیز دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : آراد موبایلاپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز