تیک اف سریع جت جنگنده میگ ۳۵ روسیه (ویدیو)

میگ 35 یک جنگنده متعلق به نسل ++4 است که در واقع نسخه ارتقاء یافته میگ 29 به شمار می آید. این جنگنده نخستین بار در نمایشگاه هوایی مسکو 2017 به صورت رسمی رونمایی و در سال 2019 وارد خدمت شد. آن طور که مقامات نیروی هوایی روسیه اظهار کرده اند، این نیرو کل ناوگان جنگنده های سبکش را با میگ 35 اس جایگزین خواهد کرد و به این ترتیب دستکم به 170 جنگنده نیاز خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک اف سریع این جنگنده از روی باند یک پایگاه نظامی را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سیستم های ایونیک جدیدی که در میگ 35 به کار رفته است باعث می شود برتری هوایی داشته باشد و در هر شرایط آب و هوایی بتواند مأموریت هایش را انجام بدهد. در این جنگنده تعداد محفظه های حمل سلاح و مهمات به 9 محفظه افزایش یافته و حداکثر ظرفیت آن را به 6.5 تن رسانده است، علاوه بر این بُرد نیز 50% افزایش پیدا کرده است.

آریاک سفر

میگ 35 از دو موتور توربوفن FADEC RD-33MK بهره می برد که در مقایسه با موتورهای قدیمی تر بسیار ارتقاء یافته اند و به دلیل استفاده از مواد مدرن و پره های خنک کننده، 7% نیروی بیشتر تولید می کنند. این موتورهای جدید دود تولید نمی کنند و دارای سیستم هایی هستند که امکان ردیابی آن ها از طریق اشعه مادون قرمز و همچنین دیده شدن با چشم را بسیار کاهش می دهند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز