خیره کننده ترین تصاویر از پرواز جت جنگنده اف ۳۵ (ویدیو)

لست سکند

نمایشگاه بین المللی سنیکول بلژیک یکی از معتبرترین نمایشگاه های هوایی در اروپاست که از سال 1977 همه ساله برگزار شده است و در این زمینه تاریخچه ای غنی دارد. نمایشگاه سنیکول هر سال بیش از 40000 بازدیدکننده را از سرتاسر جهان به سوس خودش جذب می کند و طی برگزاری آن جوایز زیادی به شرکت کنندگان اهدا می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرواز جت جنگنده اف 35 در نمایشگاه سنیکول 2022 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بیشترین سرعتی که برای جنگنده اف 35 اعلام شده است 1.6 ماخ یا 1200 مایل بر ساعت است، در واقع سرعت این جنگنده 1.6 برابر سرعت صوت است. این جنگنده می تواند فرود عمودی نیز انجام بدهد و به راحتی بر روی عرشه کشتی فرود بیاید.

جنگنده اف 35 نخستین پروازش را در سال 2006 انجام داد و در همان سال وارد خدمت در نیروی دریایی آمریکا شد، در سال 2015 نیز نیروی هوای آمریکا استفاده از اف 35 ای را شروع کرد. آمریکا قصد دارد تا سال 2024، تعداد 2456 فروند جنگنده اف 35 اس را از شرکت سازنده اش خریداری کند و به این ترتیب یکی از اصلی ترین جنگنده های تاکتیکال نیروهای هوایی و دریایی این کشور خواهد بود. پیش بینی شده است که این جنگنده تا سال 2070 در خدمت این نیروها بماند و مأموریت هایش را انجام بدهد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز