کنایه محسن تنابنده به حادثه سیلی تبریز

لست سکند

محسن تنابنده، بازیگر و کارگردان معروف ایرانی نسبت به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی واکنش نشان داد.

به گزارش کاماپرس، در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، زین‌العابدین رضوی خرم، یکی از شهروندان به سمت تریبون رفت و به وی که در حال سخنرانی بود، سیلی زد! اتفاقی که ویدئوی آن به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های متفاوتی را از سوی مردم و خبرگزاری‌ها به دنبال داشت.

محسن تنابنده، بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار این عکس کنایه‌آمیز در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: جلسه معارفه استاندار بعدی!

محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است. وی بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی بوده و اغلب ایرانیان او را به خاطر بازی در سریال پایتخت به خوبی می‌شناسند. تنابنده در سریال پایتخت در نقش نقی معمولی بازی کرد و در ذهن بینندگان ماندگار شد. او در آخرین تجربه بازیگری خود، یکی از بازیگران فیلم سینمایی قهرمان ساخته‌ی اصغر فرهادی است.

راز آسمان پایتخت

اخبار حوزه رسانه و فرهنگ را بخوانید:

قهرمان پنجم آبان ماه به روی پرده سینما می‌رود

قهرمان برای نخستین بار در جشنوارهٔ فیلم کن ۲۰۲۱ در فرانسه به نمایش درآمد و موفق به کسب جایزه بزرگ هیئت داوران از جشنواره کن شد. قهرمان بر پایهٔ نقد ۲۲ منتقد امتیاز ۱۰۰ درصد را از بازبینی جمعی وبگاه راتن تومیتوز کسب کرده است. قهرمان در این جشنواره توانست نامزدی مهم‌ترین جایزه جشنواره کن یعنی نخل طلا را نیز به دست آورد.

این فیلم در شیراز، ایران فیلم‌برداری شده است و موضوعی اجتماعی را دنبال می‌کند. قهرمان با مدت زمان دو ساعت و ۷ دقیقه، زندگی شخصیتی به نام رحیم را روایت می‌کند که بدلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی‌اش زندانی شده است. او طی دو روز مرخصی در تلاش است که شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند، اما اتفاقات آنگونه که برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود.

قهرمان در ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ به‌عنوان نماینده سینمای ایران برای رقابت در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار معرفی شد.

فیلم قهرمان در تاریخ پنج آبان‌ماه ۱۴۰۰ به صورت سینمایی در ایران منتشر خواهد شد. آمازون استودیوز حق پخش قهرمان را در ایالات متحده آمریکا در اختیار دارد و شرکت فرانسوی ممنتو پیکچرزو نیز این فیلم را در فرانسه اکران خواهد کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز