پولسازترین بازیگر زن چین ممنوع التصویر شد! (تصاویر)

«ژائو وی» بازیگر، کارگردان و خواننده زن چینی که از او به عنوان پولسازترین بازیگر زن چینی یاد می شود و در رده بندی زیباترین زنان چین نیز جایگاه چهارم را از آن خود کرده است، به صورت ناگهانی از سوی دولت این کشور ممنوع التصویر شده است.

به گزارش کاماپرس، ممنوع التصویر شدن یا ممنوع الکار شدن برخی بازیگران و مجریان رادیو و تلویزیون در کشور ما بسیار مسبوق به سابقه است و بد نیست بدانید چینی ها هم به سبک و سیاق خاص خود دستی بر این آتش دارند! چنان که بدون هیچ توضیحی یکی از مشهورترین سلیبریتی های سینمای این کشور را ممنوع التصویر و ممنوع الکار کرده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

ایسنا از هالیوود ریپورتر نقل کرده است که دولت چین اخیرا بازیگر مطرح و میلیاردر چینی را به دلایلی نامعلوم در فهرست سیاه قرار داده و نمایش تمامی آثار او را از سامانه های نمایش آنلاین مسدود کرده است.

آریاک سفر

دولت چین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده «ژائو وی» حتی امکان حضور در هیچ یک از رسانه ها و شبکه های اجتماعی را نیز ندارد و تمامی فیلم های او نیز از سامانه های نمایش آنلاین بیرون کشیده شده است، موضوعی که هنوز دلیل مشخصی برای آن اعلام نشده است.

شایعاتی درباره فرار ژائو وی به همراه همسرش به شهر بوردو فرانسه هم منتشر شده است اما این بازیگر سرشناس چینی در پستی در صفحه اینستاگرام – که در چین فیلتر است- اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد و او در کنار پدر و مادرش در شهر پکن حضور دارد.

اخبار جذاب و پربازدید را بخوانید:

بیوگرافی و آثار ستاره سینما و موسیقی چین

این هنرپیشه دومین فرزند خانواده است و چون تنها دختر خانواده بود اسمش را وی گذاشتند. پدرش مهندس و مادرش معلم موسیقی هستند. اولین بار با حضور در فیلم ” A Soul Haunted By Painting (1994)” درخشید و به دنیای بازیگری وارد شد.

در سال ۱۹۹۴ ، ژائو وی به عنوان بازیگر نقش اول به شانگهای رفت و به آکادمی ستاره ها پیوست. در فیلم ” Sisters in Beijing (1995)” نقش اول بود و توانست شهرت خود را تثبیت کند.

اوج موفقیت این چهره هنری کشور چین، از سال ۲۰۰۸ به بعد بوده که در فیلم هایی همچون Red Cliff I & II (2008-2009), Painted Skin (2008), 14 Blades (2010), Painted Skin: The Resurruction (2012), Love (2012), Hollywood Adventure (2015), Lost in Hong Kong (2015) حضور داشته است.

ضمنا وی با انتشار آلبوم Swallow در سال ۱۹۹۹ به عرصه ی خوانندگی هم قدم گذاشت. ژائو وی با بازی در فیلم shaolin که نقش اصلی آن را بر عهده داشت موفق به دریافت ۶ جایزه از سراسر جهان شد.

در یک رده بندی که توسط  رسانه های صنعت مد و زیبایی چین در سال 2019  انجام شد ژائو وی بعد از ژانگ زییی (zhang ziyi)، ژو جینگلی (xu jinglei) و ژانگ یوکی (zhang yuqi) که همگی از ستاره های سینمای این کشور به شمار می روند، به عنوان چهارمین زن زیبای چین معرفی شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پولسازترین بازیگر زن چین ممنوع التصویر شد! (تصاویر)

  1. نازی گفته:

    ای خداااا حالا چکار کنم وی وی چرا رفت ویییییی الان دیگه شب وروز خواب ندارم زندگی مرفه بی دردمون پراز غم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز