کدام کشورها بیشترین طلای جهان را تولید می کنند؟ (ویدیو)

استخراج و فروش طلا یک تجارت جهانی است که عملیات مربوط به آن در تمام قاره های جهان به جز جنوبگان انجام می گیرد و طلایی که استخراج می شود از نظر نوع و عیار بسیار متفاوت هستند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کشورهای برتر در زمینه تولید طلا را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در سطح کشوری، چین بزرگترین تولیدکننده طلا در سال 2020 بوده و حدود 11 درصد از کل طلای جهان را تولید کرده است. پس از چین، استرالیا و روسیه در جایگاه های بعدی قرار دارند.

افراد زیادی این فلز زرد و براق را دوست دارند و کشور هند یکی از بزرگترین مصرف کنندگان طلا در دنیاست. به تازگی در بسیاری از رسانه های بین المللی عنوان شده است که معابد کشور هند برابر با کل طلای موجود در دیگر کشورهای جهان طلا در خودشان جا داده اند، برای مثال معبد پادماناب هاسو آمی دارای گنجینه های عظیمی از طلاست که میلیاردها دلار ارزش دارد.

آریاک سفر

مقدار زیادی از طلایی که در اروپا مصرف می شود توسط روسیه تولید می گردد و این روند تولید از سال 2010 به بعد پیوسته در حال افزایش بوده است. در سال 2019 روسیه از استرالیا پیشی گرفت و به دومین تولید کننده طلا در جهان تبدیل شد. البته دولت روسیه حدود دو سوم طلایی که در کشور تولید می شود را خودش خریداری می کند. ایالات متحده آمریکا، کانادا و غنا نیز از تولیدکنندگان عمده طلای جهان به شمار می آیند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کدام کشورها بیشترین طلای جهان را تولید می کنند؟ (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز