چگونه می توان از پشتیبانی بلوبانک استفاده کرد؟

کارت بانکی یکی از پرکاربردترین وسیله هر فردی به شمار می‌رود که ممکن است در هر لحظه برای آن اتفاقاتی پیش بیاید. گم شدن، سواستفاده کردن، عدم انتقال پول و غیره از آن دست مشکلات است که هر کاربری برای حل آن نیاز به راهنمایی دارد. بلوبانک با اطلاع از مشکلات احتمالی، سرویس بلولاین را راه‌اندازی کرده تا کاربران در هر لحظه امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین را داشته باشند.

کاماپرس در ادامه توضیحات بیشتری درباره سرویس بلولاین ارائه خواهد داد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بلوبانک در سال 98 با هدف پشتیبانی از کاربران، بخش بلولاین را راه‌اندازی کرد که مرکز پشتیبانی بلوبانک به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته است. این سرویس همواره سعی دارد مشکلات کاربران را بررسی و پس از آن راهنمایی موردنیاز را در اختیارشان قرار دهد.

کارشناسان حاضر در سرویس بلولاین هر ساعت از شبانه روز که کاربران سوالی داشته باشند با شنیدن یا خواندن دقیق آنها درخواست را پاسخگویی می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

در تمامی بخش‌های بلوبانک آیکونی به شکل علامت سوال قرار دارد که کاربران با لمس آن و انتخاب سه گزینه گفتگو، تماس یا سوالات متداول نیاز خود را مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید:

براساس آمارهای منتشر شده از سوی بلوبانک، حدود 50 درصد از ارتباطات به صورت چت آنلاین، 45 درصد به صورت تماس و پنج درصد از پشتیبانی‌ها نیز با ارسال درخواست به شبکه‌های اجتماعی بوده است. طبق این آمار همچنین پاسخ اولیه به طور میانگین کمتر از 1 دقیقه اعلام شده است.

گفتنی است بلولاین محدود به کاربران این نئوبانک نمی‌‎شود و تمامی افراد حتی پیش از افتتاح حساب می‌توانند سوالات یا درخواست خود را ارسال و پاسخ آن را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز