شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

آن دسته از فروشندگانی که دارای حساب متصل به دستگاه‌های پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی بانک سپه باشند، امکان درخواست برای وام 5 میلیارد تومانی طرح «کاراسان» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروشندگان واجد شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری یا کوتاه مدت داشته باشند. ضمنا باید دو تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد تا بتوانند برای دریافت این تسهیلات درخواست دهند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، اعتبار شغلی و ارائه ضامن همکار دارای جواز کسب است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اعلام شده، میزان قسط هر وام 180 میلیون و 761 هزار و 978 تومان است. کل سود تسهیلات، 1 میلیارد و 507 میلیون و 431 هزار و 196 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 6 میلیارد و 507 میلیون و 531 هزار و 196 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک سپه و خدمات آن بیشتر بدانید

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1304 به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات اعم از افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارز، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، پوشش اعتبارات، صدور ضمانت نامه ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

این بانک به عنوان نخستین بانک ایرانی انواع تسهیلات را به متقاضیان اعطا می‌کند. براساس آخرین اخبار، بانک سپه طی یک سال اخیر بالغ بر 300 میلیارد تومان وام اشتغال زایی سربازان وظیفه، 2 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار مددجویان کمیته امداد و تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی زیادی پرداخت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز