شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی برای خرید کالا چیست؟

خرید نقدی کالاهای بادوام در شرایط اقتصادی کنونی کاری دشوار است. به همین دلیل در صورتی که فردی قصد خرید اقساطی کالاهای بادوام را داشته باشد، امکان استفاده از ازکی وام را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که مایل به خرید اعتباری از ازکی وام هستند باید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از دو طرح حکمت یا پایا را انتخاب کنند. در صورتی که شخصی وام 50 میلیون تومانی طرح پایا را انتخاب کند، باید برای ضمانت چک داشته باشد. اعتبارسنجی متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام شده و افراد با این مبلغ وام امکان خرید انواع لوازم خانگی، دیجیتالی، هتل، سفر، تور و … را دارند. سود این تسهیلات 21 درصد است. مبلغ این وام به صورت اعتباری به کیف پول متقاضیان واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 262 هزار و 243 تومان است. پرداخت اقساط به صورت آنلاین یا چک امکان پذیر بوده و افراد نیازی به حضور در بانک‌ها ندارند.

آریاک سفر

در صورتی که اشخاص نتوانند در موعد مقرر اقساط این تسهیلات را پرداخت کنند، دو در صد جریمه دیرکرد به مبلغ پرداختی آن‌ها اضافه خواهد شد.

موارد استفاده و مزایای ازکی وام

اشخاصی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند با آن امکان خرید از فروشگاه گلدیران، لوازم خانگی کن، مقداد آی تی، آسان جهاز، هایپر تخفیفان، گوشی شاپ، آداک شاپ و … را دارند.

امکان دریافت اعتبار و خرید از سراسر کشور، دریافت و خرید اعتباری کاملا آنلاین، امکان مقایسه و انتخاب طرح‌های اعتباری متنوع، خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی وام بدون محدودیت در تعداد خرید و استفاده از اعتبار سازمانی با شرایط ویژه برای کارمندان از جمله مزایای ازکی وام است.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکی وام
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز