چطور چیپس خانگی ترد و خوشمزه درست کنیم؟ (ویدیو)

لست سکند

خوردن تنقلات خوشمزه ای مانند چیپس آن قدر لذت بخش است که بزرگ و کوچک نمی شناسد و همه وقتی به یک میان وعده خوشمزه فکر می کنند، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن شان می آید چیپس سیب زمینی است. برای درست کردن چیپس در منزل، فوت و فن هایی وجود دارد که با آگاهی از آن ها می توان چیپس هایی درست کرد که حسابی ترد و خوشمزه باشند. هدف اصلی این است که قبل از این که روی چیپس ها برشته و قهوه ای بشود، کاملاً مغز پخت شده باشند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که روش تهیه چیپس های ترد در منزل را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سیب زمینی برای نخستین بار بین 8000 تا 5000 سال پیش از میلاد در منطقه ای که امروزه کشورهای پرو و بولیوی قرار دارند کاشته شده است. امروزه سیب زمینی در سرتاسر جهان به شکل های مختلفی مانند چیپس، سیب زمینی سرخ کرده، پوره و دیگر اشکال مصرف می شود.

اگر اهل سفر باشید و سری به گوشه و کنار دنیا بزنید، خواهید دید که امروز چیپس هایی با طعم های تند و فلفلی، شکلاتی، دودی، پنیری و حتی با طعم بلوبری نیز در نقاط مختلف تهیه می شوند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

راز آسمان پایتخت

یکی از فوت و فن ها برای این که چیپس هایی ترد و خوشمزه داشته باشید این است که آن ها را دو بار سرخ کنید. در غیر این صورت چیپس ها ممکن است ترد باشند ولی مغزپخت نشده باشند و یا خیلی چرب و شل از آب در بیایند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز