پیش بینی سقوط سنگین قیمت بیت کوین قبل از رشد بزرگ آن!

ژیوار

تاکنون بیت کوین مسیر صعود قیمت را طی کرده و در حال حاضر با 215 دلار رشد نسبت به دیروز، به نرخ 34 هزار و 151 دلار رسید. اما قیمت اتریوم در مقایسه با روز قبل 0/13 درصد کم شده و در سطح 2 هزار و 134 دلاری قرار گرفت. نرخ دوج کوین هم 0/38 درصد افت داشته و معادل 0/21 دلار شد.

به گزارش کاماپرس، قبل از این رشدها بیت کوین در مسیر رسیدن به اهداف قیمتی بالا و 100 هزار دلاری شدن شکست خورد. حتی این ارز دیجیتال معروف از سقف تاریخی خود، یعنی 65 هزار دلار، نزدیک به 50 درصد سقوط کرد. گرچه افراد زیادی روند حرکت قیمتی این رمزارز را نامعلوم اعلام کردند، اما پیش‌تر سقوط و ریزش سنگین قیمت بیت کوین توسط عده‌ای هشدار داده شده بود.

در میان پیش بینی‌های مختلف، عده‌ای از تحلیلگران اعلام کرده بودند که بیت کوین یک حرکت رو به عقب موقتی قبل از جهش شدید رو به بالا خواهد داشت. یکی از این افراد که سقوط بیت کوین را پیش بینی کرد، اسکات ماینرد، مدیر سرمایه گذاری ارشد گوگنهایم پارتنر، است. دو ماه و پانزده روز قبل این تحلیلگر مدعی سقوط بیت کوین تا مرز 20 هزار دلار شده بود.

دریان سفر امید

در واقع طبق تصور ماینرد، با توجه به حرکت قوی بازار بیت کوین در کوتاه مدت، همه چیز معنای خود را از دست داده بود و قاعدتا باید یک اصلاح بزرگ در این ارز دیجیتال رخ می‌داد.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز