پهپادهای جدید آمریکا در کمین سامانه های موشکی روسیه

ارتش آمریكا طرحی را برای تولید سری جدیدی از پهپاد چند منظوره پرتاب هوایی ارائه كرده است که برای از بین بردن سیستم های دفاع هوایی (پدافند هوایی) دشمن بالقوه ، طراحی شده است. به گفته کارشناسان سامانه ضد هوایی روسی Pantsir-C1یکی از چنین سامانه هایی است، که در برابر آنها می توان از این پهپادها استفاده کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از The Drive، این سری پهپاد های چند منظوره نسبت به سایر هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیماهای سرنشین دار قادر به اجرای عملیات به صورت نیمه خودکار خواهند بود و با تشکیل یک ازدحام یا عملیات گروهی، به صورت کاملا خودکار طراحی خواهند شد.

پهپادهایی برای نابودی سیستم دفاع هوایی متحرک و پرتاب موشک

به نوشته این نشریه امریکایی، مقامات امریکایی در نظر دارند در چارچوب عملیات های نظامی این سری پهپادهای چند منظوره ، گروهی شامل هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام جنگ الکترونیکی ، هواپیماهای بدون سرنشین کامیکازه یا انتحاری ، هواپیماهای بدون سرنشین طعمه و هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی را به صورت مشترک اعزام کنند.

این هواپیماهای بدون سرنشین که توسط اپراتورهای آموزش دیده از راه دور هدایت می شوند می توانند سامانه هایی همچون سیستم های دفاع هوایی متحرک و سیستم های پرتاب موشک پرتاب (Multiple rocket launcher) را هدف قرار دهند.

آریاک سفر

در این تصویر تاکتیکی مشاهده می شود که چگونه می توان از پهپادها و ترکیب مختلفی از سامانه های پرتاب موشک هوا به زمین ، که از ادوات مختلف پرتاب می شوند را در میادین نبرد در آینده مورد استفاده قرار داد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز