پر فروش ترین نرم کننده موی سر در دیجی کالا

ژیوار

برندهای مای، اکتیو، لطیفه از جمله پرفروش‌ترین برندهای نرم کننده موی در بازار به حساب می‌آیند. پرفروش‌ترین نرم کننده‌ها از 29 هزار تومان تا 200 هزار تومان قیمت دارند. خشکی و زبری مو یکی از دلایلی است که سبب آسیب دیدن ساقه مو و ایجاد موخوره در آنها می‌شود. بنابراین، بهتر است از نرم کننده‌ها جهت رطوبت رسانی به ساقه‌ها و حفظ شادابی و سلامت موها استفاده کنیم.

کاماپرس در ادامه پرفروش ترین نرم کننده موی سر را معرفی می‌کند؛

1- نرم کننده مو اکتیو مدل Pink

قیمت این نرم کننده در لحظه تهیه گزارش 36 هزار تومان است. این محصول با حجم 400 میلی لیتر برای بانوان با موهای معمولی مناسب است. همچنین، این نرم کننده حاوی اوریس صورتی است که به موها حالتی نرم و درخشان می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های این نرم کننده می‌توان به قدرت لطافت بخشی و براق کنندگی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

2- نرم کننده مو اکتیو مدل Valvet

قیمت این محصول با حجم 400 میلی لیتر 37 هزار تومان است. این نرم کننده ویتامینه حاوی ویتامین E و عصاره شکوفه بهار نارنج است. ویتامین E موجود در این نرم کننده علاوه بر نرم کنندگی، موهای آسیب دیده و خشک را ترمیم می‌کند. این محصول برای بانوان با موهای آسیب دیده و رنگ شده مناسب است.

3- نرم کننده مو لطیفه مدل Flower

قیمت این محصول با حجم 100 میلی لیتر 54 هزار تومان است. این نرم کننده حاوی عصاره گل بوده و بانوان و آقایان می‌توانند به‌صورت مشترک از آن استفاده کنند. همچنین برای انواع موهای خشک، چرب، معمولی مناسب است. افرادی که دارای موهای رنگ شده، شکننده، فر و آسیب دیده هستند نیز می‌توانند از این نرم کننده استفاده کنند. از ویژگی‌های این نرم کننده می‌توان به قدرت لطافت بخشی و حالت دهندگی آن اشاره کرد. این نرم کننده سبب تثبیت موهای رنگ شده می‌شود و آنها را درخشان‌تر می‌سازد.

 

4- نرم کننده مو لطیفه مدل GOLD

قیمت این نرم کننده 55 هزار تومان است. در ساخت ترکیبات این نرم کننده ویتامینه هیچ‌گونه چربی استفاده نشده است. این نرم کننده برای بانوان با موهای رنگ شده و آسیب دیده مناسب است. این محصول قدرت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی موهای آسیب دیده و خشک را دارد.

5- نرم کننده مو مای مدل Stop Damage

قیمت این نرم کننده 61 هزار تومان است. این محصول  با حجم 400 میلی لیتر از دسته نرم کننده‌های ویتامینه محسوب می‌شود. این شامپو را بانوان و آقایان با موهای آسیب دیده، خشک و شکننده می‌توانند استفاده کنند. از عصاره این نرم کننده می‌توان به روغن آرگان و ویتامین E اشاره کرد. روغن آرگان موجود در آن به موهای آسیب دیده و شکننده نرمی و لطافت می‌بخشد و ساقه و ریشه‌های مو را ترمیم می‌کند. ویتامین E موجود در این محصول ضمن استحکام بخشی به بافت مو، مانع از شکنندگی آن می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قدرت براق کنندگی و تقویت کنندگی آن اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پر فروش ترین نرم کننده موی سر در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز