بهترین لوسیون مرطوب کننده و آبرسان کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خانم‌ها از لوسیون برای رطوبت و آبرسانی پوست، از بین بردن نواحی تیره بدن، لک‌ها، چین چروک، جوان‌سازی پوست خود و غیره استفاده می‌کنند تا بتوانند شادابی و سرزندگی را به پوست بدن خود هدیه دهند. اگر از نوع پوست خود مطلع باشید آنگاه می‌توانید لوسیونی متناسب با آن پیدا کنید.

کاماپرس در ادامه بهترین لوسیون ها را در مرداد ماه معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- لوسیون روشن کننده بدن مدل Corpex پریم

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 349 هزار تومان است. این لوسیون 200 میلی لیتری حاوی شی باتر و عصاره شیرین بیان است که پوست را آبرسانی، مرطوب و روشن می‌کند. این محصول برای از بین بردن تیرگی‌های نواحی آرنج، کشاله ران، زیر بغل، زانو و غیره بسیار مناسب است. همچنین، لک‌های ناشی از بیماری‌های پوستی و تغییرات هورمونی و بارداری و لک‌های ناشی از تابش آفتاب را نیز از بین می‌برد.

راز آسمان پایتخت

2- لوسیون بدن بایومارین

قیمت این لوسیون 285 هزار تومان است. این محصول 200 میلی لیتری از عصاره جلبک‌های دریایی تشکیل شده است. مواد تغذیه کننده و نرم کننده این محصول خشکی و زبری پوست را از بین می‌برد و نرمی و لطافت به آن می‎‌بخشد. این محصول مناسب انواع پوست است. همچنین، اگر پوست خشک دارید و به‌دنبال از بین بردن آن هستید این محصول می‌تواند برای شما مناسب باشد. این محصول خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد.

3- لوسیون مرطوب کننده و آبرسان بدن اکلت ژوت

قیمت این محصول400 میلی لیتری 195 هزار تومان است. این محصول از ترکیبات عصاره بابونه و آلوئه ورا، روغن بادام شیرین، شی باتر ساخته شده است. نوع بافت سبک این محصول سبب شده تا پس از استفاده سریع به پوست جذب شود و با آبرسانی عمیق پوست، خشکی آن را از بین ‌ببرد. این لوسیون پوست‌های حساس و ملتهب را بهبود می‌بخشد و خاصیت تسکین کنندگی برای آنها دارد.

4- لوسیون نارگیل مرطوب کننده و آبرسان بدن ژوت

قیمت این محصول 400 میلی لیتری 175 هزار تومان است. این محصول با عصاره نارگیل می‌تواند بوی خوشی را بر روی پوست ماندگار سازد. این لوسیون مخصوص آبرسانی برای پوست‌های خشک و حساس است. همچنین، با لایه برداری ملایمی که از پوست انجام می‌دهد باعث مرطوب شدن لایه‌های زیرین پوست می‌شود. این لوسیون به علت بافت سبک و جذب سریعی که دارد می‌تواند برای رطوبت رسانی کل بدن شما بعد از حمام بسیار مناسب باشد. لوسیون مرطوب کننده و آبرسان بدن نارگیل ژوت با بافت سبک و جذب سریع برای رطوبت رسانی کل بدن بعد از استحمام با بخش پذیری عالی موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود.

5- لوسیون بدن مناسب پوست خشک تا خیلی خشک نئودرم

قیمت این محصول 116 هزار تومان است. این محصول 400 میلی لیتری متناسب برای پوست‌های نرمال و خشک است. همچنین، روغن آرگان از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود. این لوسیون با کاهش التهابات و خشکی پوست می‌تواند نرمی و لطافت را برای شما به ارمغان آورد و به جوانسازی آن کمک کند.

6- لوسیون رفع چروک گردن پریم

قیمت این محصول 489 هزار تومان است. دقت کنید که این لوسیون تنها برای پوست نواحی گردن کاربرد دارد. این لوسیون 50 میلی لیتری متناسب برای پوست‌های خشک و افتاده است. با افزایش سن پوست گردن شل و افتاده می‌شود. این لوسیون با خاصیت کلاژن سازی که دارد سلول‌های مرده پوست را بازسازی می‌کند و چین و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین لوسیون مرطوب کننده و آبرسان کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز