نحوه از بین بردن لک های صورت + معرفی بهترین محصولات ضد لک

لست سکند

بروز آسیب‌های پوستی مانند لک صورت در اثر عوامل مختلفی چون تماس با نور خورشید، پیری، بارداری، جای جوش و غیره امری طبیعی است. با این حال، وجود این لک‌ها در بسیاری موارد می‌تواند اذیت‌کننده باشد؛ محصولات ضد لک گزینه مناسبی برای از بین بردن این لک‌ها هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لک‌های پوستی از جمله آسیب‌هایی هستند که اغلب افراد درگیر آن می‌شوند؛ از این رو بهتر است با مراقبت و استفاده از محصولات ضد لک ، از بروز آن پیشگیری کنید. با وجود این، در صورت بروز هرگونه لک پوستی، می‌توانید از محصولات مخصوص مانند کرم ضد لک برای کمرنگ یا محو کردن آن استفاده کنید. با توجه ارتباط و تاثیر مستقیم محصولات ضد لک بر روی سلامتی پوست، حتما از کیفیت برند محصول، مطمئن شده و آن را مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. کاماپرس در ادامه به بررسی روش‌های پیشگیری و درمان لک پوستی و معرفی این محصولات می‌پردازد.

لک پوستی چرا ایجاد می‌شود؟

لک پوستی هرگونه نقطه، تغییر رنگ و نقص روی پوست است که در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود. لک‌ پوستی به‌طور کلی شامل پنج نوع لک ناشی از آکنه یا جوش، لک‌های ناشی از بثورات پوستی یا راش، لک‌های ناشی از ماه‌گرفتگی، لک‌های ایجاد شده در زمان پیری و همچنین لک‌های ناشی از اختلال پوستی ملاسما است.

لک‌های پوستی اگر تنها یک یا دو درجه از پوست تیره‌تر باشند، در بازه زمانی 6 تا 12ماه از بین می‌رود، اما اگر لک پوستی در لایه‌های عمیق پوست ایجاد شده باشد، از بین رفتن آن زمان می‌برد. با وجود این، اگر نمی‌خواهید چندین سال برای از بین رفتن یک لک پوستی صبر کنید، همواره می‌توانید از محصولات ضد لک مانند انواع پماد، کرم ضد لک ، لوسیون ، سرم ضد لک و روشن‌کننده‌ها استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید، که روند درمان لک‌های پوستی به‌طور کلی مانند روند ایجاد شدن آن‌ها تدریجی و زمانبر است.

راز آسمان پایتخت

درمان لک‌های پوستی با محصولات ضد لک

محصولات ضد لک یکی از روش‌های موثر برای کمرنگ یا محو کردن لک‌های پوستی است. برخی از محصولات ضد لک در ادامه معرفی شده است؛

کدام کرم ضد لک؟

کرم ضد لک از جمله محصولات پوستی است که علاوه بر خاصیت ترمیم پوست و محو کردن لک‌های پوستی، خاصیت روشن‌کنندگی نیز داشته و موجب شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. این کرم‌ها همچنین از بروز لک پوستی جدید در آینده جلوگیری می‌کند. از برندهای معتبر و مرغوب کرم ضد لک می‌توان به برند پیکسی و بادی شاپ اشاره کرد.

خرید بهترین سرم ضد لک

سرم به‌طور کلی از جمله محصولات پوستی است که به علت نفوذ بالا به عمق پوست، در مدت زمان سریع‌تری مشکلات پوستی را حل می‌کند. سرم ضد لک نیز با کاهش تولید رنگدانه‌های پوست، موجب روشن و یکدست شدن پوست شده و لک‌های پوستی را محو و کمرنگ می‌کند. سرم ضد لک را نیز می‌توانید از برندهایی چون لیراک و اوله هنریکسن تهیه کنید.

محصولات روشن‌کننده پوست هم موثرند

محصولات روشن‌کننده پوست نیز با از بین بردن علت تغییر رنگ پوست و محافظت از رنگ پوست شما، به‌تدریج موجب از برطرف شدن لک‌های پوستی می‌شوند. روشن‌کننده‌های مرغوب و باکیفیت حاوی یکی از ترکیبات آزلائیک اسید، گلیکولیک اسید، هیدروکینون 2 درصد، کوجیک اسید و ویتامین C بوده و علاوه بر روشن کردن لک‌های پوست، سرعت تولید ملانین یا رنگدانه پوست را نیز کاهش می‌دهند.

خرید مرغوب ترین محصولات ضد لک از سوراو

محصولات ضد لک مانند کرم‌ها و سرم‌ها به‌طور مستقیم و در طولانی مدت با پوست تماس داشته و بی‌کیفیت بودن آن‌ها می‌تواند موجب بروز بسیاری مشکلات و آسیب‌های جبران‌ناپذیر پوستی مانند راش، خشکی، تیرگی و غیره شود. از این رو خرید محصولات ضد لک با کیفیت بسیار اهمیت دارند.

از جمله برندهای مرغوب در این زمینه می‌توان به برندهای پیکسی ، بادی شاپ ، لیراک و اوله هنریکسن اشاره کرد.

«سوراو» یک فروشگاه تخصصی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و اورجینال از جمله محصولات ضد لک است. سوراو، مجموعه کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت دنیا را توسط بهترین بیوتی بلاگرها، به شکل مستقیم از از کانادا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی بصورت محدود تامین در فروشگاه آنلاین خود، در اختیار مشتریان قرار داده است. با خرید از سوراو می‌توانید تمام محصولات ضد لک را با تضمین اصالت و کیفیت، با قیمتی مناسب خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز