پرچمدار مرسدس بنز کلاس اس ؛ قوی تر از همیشه و الهام گرفته از فرمول 1

آن طور که پیداست کمپانی مرسدس بنز عزمش را برای تولید خودروهای تمام برقی جزم کرده است ولی این بدان معنا نیست که به این زودی موتورهای رعدآسای هشت سیلندر کنار گذاشته بشوند. شاید به همین خاطر باشد که مرسدس بنز اس 63 E-Performance جدید، به یک سیستم پلاگین-هیبریدی مجهز شده است که قلب تپنده اش یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری توربو است و 791 اسب بخار نیرو تولید می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتور هشت سیلندر مرسدس بنز اس 63 E-Performance جدید، به تنهایی قادر است 604 اسب بخار نیرو تولید کند و موتور برقی که بر روی محور عقب تعبیه شده و توسط یک باتری 13.1 کیلووات بر ساعتی تغذیه می شود نیز نیرویی برابر با 187 اسب بخار به نیروی موتور بنزینی می افزاید.

سیستم این پیشرانه قدرتمند با مشارکت بخش موتورسازی فرمول 1 کمپانی مرسدس بنز توسعه یافته است و در حالتی که فقط موتور برقی کار بکند می تواند مسافتی برابر با 21 مایل را بپیماید. به رغم این که این سدان لوکس 2595 کیلوگرم وزن دارد، ولی به لطف سیستم پیشرانه قدرتمندش می تواند ظرف 3.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

آریاک سفر

نیروی موتور از طریق یک گیربکس نه سرعته چندکلاچه به هر چهار چرخ فرستاده می شود.

دمای باتری 400 ولتی مرسدس بنز اس 63 E-Performance جدید توسط یک سیستم خنک کننده مایع کنترل می شود که به منظور بالا بردن عملکرد باتری در شرایط سخت طراحی شده است.

قیمت مرسدس بنز اس 63 E-Performance جدید هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ولی با در نظر گرفتن سیستم هیبرید پیچیده و قدرت بسیار زیاد آن، باید چیزی بالاتر از 150000 پوند قیمت داشته باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز