جدی ترین رقیب چینی تسلا مدل 3 رونمایی شد (ویدیو)

سدان ای تی 5 که در نمایشگاه سالانه کمپانی نیو (Nio) از آن رونمایی شد، پنجمین خودرویی است که این خودروساز چینی تولید کرده است. این سدان برقی قرار است در چین در ماه سپتامبر 2022 و در کشورهای اروپایی در بهار 2023 به دست مشتریانش برسد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سدان برقی نیو ای تی 5 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سدان برقی نیو ای تی 5 (ET5)، از دو موتور برقی بهره می برد. موتوری که بر روی محور جلو تعبیه شده است 201 اسب بخار و موتوری که روی محور عقب قرار دارد 282 اسب بخار نیرو تولید می کنند که قدرت این خودرو را در مجموع به 483 اسب بخار و گشتاوری برابر با 700 نیوتن متر می رسانند.

شتاب صفر تا 100 این سدان برقی 4.3 ثانیه اعلام شده ولی حداکثر سرعت آن تاکنون اطلاع رسانی نشده است.

آریاک سفر

سه نوع باتری در اندازه های مختلف برای سدان برقی نیو ای تی 5 قابل خریداری است: یک باتری استاندارد 75 کیلووات ساعتی با برد بیش از 550 کیلومتر، یک باتری دور برد 100 کیلوواتی که مسافتی بیش از 700 کیلومتر را می پیماید و یک باتری فوق دور برد 150 کیلووات بر ساعتی که با یک بار شارژ می تواند مسافتی بیش از 997 کیلومتر را طی کند. این اعداد و ارقام می توانند سدان برقی نیو ای تی 5 را به دور بردترین خودرو برقی تبدیل کنند که در جهان وجود دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز