پرفروش ترین ماسک های لایه بردار صورت + قیمت

ژیوار

ماسک‌های صورت از محبوب‌ترین وسیله‌های بهداشتی و مراقبی پوست هستند که برای از بین بردن آلودگی‌های پوست و آبرسانی کاربرد دارند. ماسک‌ها علاوه بر استفاده راحت، نسبت به سایر روش‌های مراقبتی کم‌هزینه‌تر هستند و در مقابل اثربخشی قابل قبولی دارند. به دلیل تنوع برندهای موجود در بازار بسیاری از کاربران ممکن است در انتخاب ماسک مورد نظر دچار مشکل شوند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن پرفروش‌ترین ماسک‌ها می‌توانند افراد را در انتخاب بهترین محصول راهنمایی کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین ماسک‌های لایه‌بردار موجود در بازار می‌پردازد:

ماسک صورت خاک رسی پرتقال حاوی کپسول‌های ویتامین C وارمی

ماسک صورت خاک رسی وارمی در ترکیبات خود ویتامین سی دارد و باعث ایجاد پوست صاف و یکدست می‌شود. همچنین ترکیبات این محصول با کنترل ترشح چربی پوست به از بین رفتن جوش و آکنه کمک می‌کند و منجر به افزایش سطح سنتز کلاژن بر پوست می‌شود. کائولین و بنتونیت موجود در ترکیبات این محصول یه سم‌زدایی و پاک کردن چربی‌ها و آلودگی‌ها کمک می‌کند. استفاده از این لایه‌بردار بعد از مدتی باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود. این محصول در حجم 150 میلی‌لیتر به قیمت 118 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسکراب شکری لایه بردار مدل LAVENDER ژبن پلاس

اسکراب شکری لایه‌بردار حاوی روغن نارگیل و ترکیبی از موم زنبور عسل است که پوست را به خوبی لایه‌برداری می‌کند و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده می‌شود. بهتر است هر دو هفته یکبار از این اسکراب استفاده شود. سم‌زدایی از سطح بیرونی پوست باعث احساس آرامش می‌شود و رایحه جذاب این محصول احساس طراوت و نشاط را ایجاد می‌کند. لایه‌برداری با این محصول به تنفس بهتر پوست کمک می‌کند و باعث شفافیت رنگ پوست می‌شود. اسکراب شکری ژبن پلاس به قیمت 225 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید: 

ماسک زغال برای پوست‌های چرب و مختلط سون هیون

ماسک لایه‌بردار سون هیون برای پوست‌های چرب و مختلط استفاده می‌شود و به پاکسازی سلول‌های مرده کمک می‌کند. این ماسک دارای اثر پاک‌کنندگی، گدازه آتشفشانی و پوست گردو است و چربی و ناخالصی پوست را از بین می‌برد. این ماسک محصول کشور انگلیس است و در بدون تست حیوانی تولید می‌شود. این ماسک در حجم 10 میلی‌لیتر به قیمت 59 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسکراب و پاک کننده صورت هیدرودرم

ماسک لایه‌بردار هیدرودرم در ترکیبات خود گلیسرین دارد و یک مرطوب‌کننده سازگار با پوست محسوب می‌شود. این کرم علاوه بر جداسازی لایه خارجی و خشن پوست، قابلیت آبرسانی دارد و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. این محصول می‌تواند منافذ پوستی را باز کند و منجر به رفع دانه‌های سر سیاه شود. فرمولاسیون آنتی‎ باکتریال این محصول با کنترل ترشح چربی، از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند و منجر به تحریک تجدید ساختار پوست می‌شود. این لایه‌بردار به قیمت 81 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک لایه بردار صورت بایومارین

لایه‌بردار بایومارین برای انواع پوست قابل استفاده است و با بازر کردن منافذ پوستی، منجر به بهبود دانه‌های سر سیاه پوست می‌شود. با استفاده از این لایه‌بردار در طی زمان پوست شفاف، درخشان و باطراوت می‌شود. این محصول فرآیند بازسازی پوست را سریع می‌کند و باعث ایجاد لایه‌های جوان‌تری روی پوست می‎شود. لایه‌بردار بایومارین بدون تست حیوانی تولید می‌شود و در حجم 15 میلی‌لیتر به قیمت 209 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز