معرفی ارزان ترین کرم های ضدآفتاب مناسب آقایان + قیمت

پوست مردان ضخیم‌تر و مقاوم‌تر از پوست خانم‌ها است ولی همچنان نیاز به مراقبت دارد. با وجود این که مردان ساعت‌های زیادی در خارج از خانه هستند، ولی از ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند. برخی تصوری می‌کنند که ضد آفتاب از محصولات آرایشی است در حالی که جزو وسیله‌های بهداشتی و مراقبتی پوست است. کرم‌های ضد آفتاب علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های یو وی، می‌توانند از پیری زودرس و ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین کرم‌های ضد آفتاب مردانه موجود در بازار می‌پردازد:

ضد آفتاب مخصوص آقایان فاقد چربی  SPF 50 مای

کرم ضد آفتاب مای حاوی سبومین است که که باعث تنظیم ترشح چربی و رطوبت‌رسانی به پوست می‌شود. این محصول با اس پی اف 50 به خوبی ‌تواند از پوست در برابر انواع اشعه یو وی ای و یو وی بی حفاظت کند و بافت سبک و بی‌رنگ آن هیچ رد و اثری بر پوست باقی نمی‌گذارد. علاوه بر این، ضد آفتاب مای از سرطان پوست و پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند. این محصول در حجم 50 میلی‌لیتر و به صورت تیوپی به قیمت 93 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب چندکاره آقایان SPF 50 آردن

کرم ضد آفتاب آردن برای انواع پوست قابل استفاده است و از پوست در برابر آفتاب حفاظت می‌کند. اشعه یو وی بی که  لایه سطحی پوست را می‌سوزاند، نقش مهمی در ایجاد و پیشرفت سرطان پوست دارد. این اشعه از ساعت 10 صبح تا چهار بعد از ظهر در بیشترین میزان خود است. این ضد آفتاب دارای کنترل‌کننده چربی است که برای افراد با پوست چرب نیز قابل استفاده است. این کرم در حجم 59 میلی‌لیتر به صورت تیوپی به قیمت 110 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ضد آفتاب بی رنگ SPF30 پوست خشک و حساس کاسمکولوژی

کرم ضد آفتاب کاسموکولوژی دارای ترکیبات مرطوب‌کننده است که برای استفاده پوست‌های خشک و حساس مناسب است. این کرم لایه محافظی به روی پوست ایجاد می‌کند که آن را از اشعه‌های مضر آفتاب حفاظت کند. بافت این محصول بسیار سبک و زودجذب است و هیج وجه روی پوست سنگینی نمی‌کند. در این کرم از عصاره آلوئه‌ورا و بیزابولول استفاده شده است که باعث تسکین و التیام پوست می‌شود. ویتامین ای موجود در این کرم به پوست رطوبت می‌دهد. کرم ضد آفتاب کاسمکولوژی در حجم 50 میلی‌لیتر به قیمت 130 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب مکس پروتکت بی رنگ مناسب انواع پوست SPF 50 نئودرم

کرم ضد آفتاب نئودرم دارای اس پی اف 50 است . این کرم بافت سبکی دارد که به راحتی جذب پوست می‌شود و رد و اثری از خود به جا نمی‌گذارد. این محصول دارای ترکیبات پروبیوتیک، آلفا بزابولول و روغن دانه آفتاب‌گردان است و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های یو وی ای و یو وی بی حفاظت می‌کند. ترکیباتی آنتی‌اکسیدانی موجود در این محصول آن را برای استفاده پوست‌های نرمال و خشک ایده‌آل می‌کند. کرم ضد آقتاب مکس پروتکت نئودرم به قیمت 156 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب آقایان SPF55 سی گل

کرم ضد آفتاب سی گل دارای اس پی اف 55 است و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر حفاظت می‌کند. این محصول دارای فرمولاسیون فاقد چربی است و روی پوست برق نمی‌زند و باعث ایجاد جوش نمی‌شود. عصاره‌های آلوئه‌ورا و ویتامین ای به کار رفته در این محصول، باعث آبرسانی پوست می‌شوند و از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. این محصول بدون تست حیوانی تولید می‌شود و در حجم 50 میلی‌لیتر به قیمت 159 هزار تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : آردنمای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز