پرفروش ترین لپ تاپ های سبک ایسوس + قیمت روز

لپ تاپ سبک ایسوس-کاماپرس
ژیوار

برند ایسوس، همان طور که در تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار قوی ظاهر شده، در تولید لپ‌تاپ‌های سبک و مخصوص استفاده روزانه هم چیزی کم نگذاشته است. اکثر لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ، طراحی و مهندسی به دلیل داشتن پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قدرتمند و فن‌های خنک کننده قوی که برای جلوگیری از فرسوده شدن این لپ‌تاپ‌ها ضروری هستند، وزنی بیش از دو کیلوگرم دارند و بنابراین گزینه چندان مطلوبی برای جا به جایی نیستند. پس کسانی که لپ‌تاپی سبک برای نیازهای روزمره و برنامه‌های معمولی نیاز دارند، باید سراغ مدل‌های مناسب بروند. برای مقایسه مدل این لپ‌تاپ‌ها و همچنین قیمت روز لپ‌ تاپ می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید.

لپ‌تاپ‌های سبک برای چه کسانی مناسب هستند؟

لپ‌تاپ‌های سبک ایسوس معمولا وزنی بین 1.4 تا 1.8 کیلوگرم دارند و برای جا به جایی روزانه گزینه مناسبی هستند. این لپ‌تاپ‌ها عموما برای استفاده روزانه و کارهایی مانند وبگردی، تماشای فیلم و اجرای برنامه‌های سبک و کابردی مثل برنامه‌های مایکروسافت مناسب هستند. این لپ‌تاپ‌ها به دلیل وزن کمشان برای دانشجویان یا کسانی که زیاد به مسافرت می‌روند هم کاربرد زیادی دارند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های سبک ایسوس را معرفی می‌کند.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های سبک مخصوص استفاده روزانه ایسوس + قیمت روز لپ‌تاپ

1- لپ‌تاپ 13.3 اینچی ایسوس مدل Zenbook UX325EA-KG791

این لپ‌تاپ ایسوس فقط 1.14 کیلوگرم است و جا به جایی مداوم آن بسیار راحت خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه نمایش 13.3 اینچی این لپ‌تاپ 60 هرتز است و با وضوح تصویر فول اچ دی، کیفیت و وضوح تصویر مناسبی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده این لپ‌تاپ آن را مخصوص استفاده‌های روزانه و معمولی کرده است. این لپ‌تاپ سبک بین 4 تا 7 ساعت شارژدهی دارد و بنابراین نیازی نیست همیشه به دنبال پریز برق باشید.

دریان سفر امید

برای مقایسه مدل‌های مختلف لپ‌تاپ ایسوس و کسب اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید به سایت سبیت به ادرسhttps://cebit.ir/ مراجعه کنید.

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لمسی ایسوس مدل Zenbook Flip Q508UG-AB

وزن این لپ‌تاپ 1.9 کیلوگرم است و جا به جایی آن راحت خواهد بود. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ سبک، از نرخ نوسازی 60 هرتز بهره برده است که در کنار وضوح تصویر فول اچ دی، آن را برای استفاده‌های روزانه، تماشای فیلم و استفاده‌های معمولی دیگر مناسب می‌کند. صفحه نمایش باکیفیت این لپ‌تاپ ایسوس لمسی است. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای این لپ‌تاپ برای استفاده‌های روزانه کاملا مناسب است. این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لمسی ایسوس مدل Zenbook Pro 15 UX535LI-BO131T

وزن دو کیلوگرمی این لپ‌تاپ ممکن است کمی جا به جایی دائمی آن را سخت کند، اما طراحی زیبا و خاص این لپ‌تاپ ارزش خرید آن را حفظ کرده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ لمسی است و با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح فول اچ دی، تصویر باکیفیت و مناسبی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای این لپ‌تاپ برای استفاده‌های روزانه عملکرد خوبی دارد و آن را برای تماشای فیلم، اجرای برنامه‌های معمولی و وبگردی مناسب می‌کند. شارژدهی این لپ‌تاپ بین 3 تا 5 ساعت است.

4- لپ‌تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M433UA-EB406

وزن این دستگاه فقط 1.4 کیلوگرم است و برای جا به جایی آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. صفحه نمایش 14 اینچی این لپ‌تاپ سبک با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی، تصویر باکیفیتی را ارائه خواهد داد. پردازنده 6 هسته‌ای این لپ‌تاپ ایسوس، برای استفاده‌های روزانه، تماشای ویدیو و وبگردی کاملا مناسب است. باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل K513EQ-L1635

این لپ‌تاپ ایسوس وزنی 1.8 کیلوگرمی دارد که جا به جایی آن را راحت می‌کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 60 هرتزی و وضوح فول اچ دی، کیفیت و وضوح مناسبی را برای تصویر فراهم می‌کند. پردازنده 4 هسته‌ای این لپ‌تاپ سبک، مناسب استفاده‌های روزانه، شرکت در کلاس‌های آنلاین، اجرای برنامه‌های معمولی، وبگردی و تماشای فیلم است. باتری این لپ‌تاپ ایسوس بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ ایسوس، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز