پرفروش‌ ترین جاروهای شارژی‌ موجود در بازار

جاروهای شارژی با حجم کمی که اشغال می‌کنند، بیسم بودن و عدم ایجاد آلودگی صوتی می‌توانند کمک زیادی به نظافت خانه کنند. جاروهای شارژی نسبت به نسل اولیه خود پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند. این محصول در انواع مختلفی چون جاروشارژی هوشمند، رباتیک، عصایی و … در بازار موجود است. به‌علاوه برندهای مختلفی این محصول را تولید می‌کنند که از مشهورترین آنها می‌توان به بوش، شیائومی و بلک اند دکر، پارس‌خزر و … اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برخی از این محصولات به سبب کاربردی‌بودن یا ارزش خرید بالا در بین خریداران محبوب می‌شوند.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین جاروشارژی‌های موجود در بازار را بررسی و معرفی خواهد کرد.

جاروشارژی بلک اند دکر مدل پی وی هزار و 420

این مدل جاروشارژی از نوع دستی است. قدرت موتور آن 5/27 وات بوده و مخزن آن 440 میلی‌لیتر ظرفیت دارد. وزن دستگاه تنها یک و سه دهم کیلوگرم است که جابه‌جایی آن را آسان کرده است. این جارو با هر بار شارژشدن می‌تواند حدود 10 دقیقه کار کند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

جاروشارژی ام ایکس 20 برند بوش

این جارو با هر بار شارژ حدود 40 دقیقه شارژدهی دارد. مدل جارو از نوع عصایی بوده و دسته آن قابلیت تا شدن دارد. فیلتر دستگاه از نوع قابل شستشو است. با استفاده از دکمه تعبیه شده بر روی دستگاه می‌توان توان موتور را تنظیم کرد. با تغییر سری دستگاه می‌توان هر قسمتی از منزل به‌وسیله آن جارو کرد.

جاروشارژی مدل شارک پارس‌خزر

جاروشارژی شارک از نوع دستی است و شارژدهی آن بین 10 تا 15 دقیقه است. با استفاده از نشانگر موجود بر روی دستگاه، میزان شارژ آن قابل‌مشاهده است. یک نازل مخصوص جمع‌آوری مایعات نیز برای جارو در نظر گرفته شده است. وزن این دستگاه هزار و 400 گرم است.

جاروشارژی تکنو مدل هزار و 702

این جاروشارژی عصایی با سری‌های قابل‌تعویضی که دارد؛ می‌تواند تمامی فضاها از جمله درزهای بین فرش یا مبل را نظافت کند. وجود چراغ‌های ال‌ای‌دی بر روی سری دستگاه باعث شده تا نظافت آسان‌تر و با دید بهتری انجام شود. باتری جارو با هر بار شارژ بیش از 20 دقیقه شارژدهی دارد. مخزن محصول تکنو 600 میلی‌لیتر است.

جاروشارژی مدل 420 بی بلک اند دکر

این مدل جاروشارژی عصایی برند بلک اند دکر 15 الی 20 دقیقه شارژدهی دارد. فیلتر آن قابل شستشو بوده و سری آن امکان تعویض دارد. دسته جارو از نوع تا شو است. این جارو امکان فیلتراسیون 99 درصد ذرات را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشپارس خزردیجی کالاشیائومی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز