پرفروش‌ترین گوشت کوب های برقی بازار را ببینید

لست سکند

گوشت کوب برقی یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که می‌تواند کارها را سریع‌تر و آسان‌تر کند. این وسیله کاربردی تقریباً شبیه به همزن برقی، غذاساز یا مخلوط‌کن دارد؛ با این تفاوت که کاربر آن آسان تر است. به‌علاوه بسیار کم‌حجم بوده و جای کمی را اشغال می‌کند. مناسب‌تر بودن قیمت این وسیله نسبت به هم‌خانواده‌های خود نیز مزیت مهمی محسوب می‌شود. همین ویژگی‌ها باعث شده تا گوشت‌کوب برقی به محصولی کاربردی و باارزش برای خرید تبدیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با نگاهی به فروشگاه‌های اینترنتی پرفروش‌ترین گوشت‌کوب های برقی‌ بازار را به شما معرفی می‌کند؛

گوشت کوب برقی براون مدل ام کیو 9 هزار و 185

این مدل گوشت‌کوب برند براون چندکاره بوده و می‌تواند به‌عنوان خردکن، غذاساز، همزن، رنده و مخلوط‌کن استفاده شود. به‌علاوه ظرف غذاساز، یک خردکن کوچک و یک لیوان مندرج نیز در بسته‌بندی این محصول وجود دارند. تمامی تیغه‌ها و اجزای دستگاه از یکدیگر جدا می‌شوند و به‌راحتی قابل شستشو هستند.

راز آسمان پایتخت

گوشت کوب برقی ام کیو 9 هزار و 187 براون

موتور این محصول 1000 واتی بوده و قابلیت تنظیم سرعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیغه‌های دو پره استیل این گوشت‌کوب استحکام و برندگی بالایی دارد. با خرید این محصول دیگر نیازی به خرید وسایلی چون همزن، غذاساز، مخلوط‌کن و خردکن وجود ندارد.

گوشت کوب 600 واتی برند براون

گوشت‌کوب ام کیو 525 سرعت عملکرد دوسطحی دارد. بدنه محصول از پلاستیک ساخته شده و تیغه‌های آن از جنس استیل ضدزنگ هستند. این گوشت‌کوب شامل یک خردکن، ظرف خردکن، لیوان مندرج و همزن می‌شود که عمل مخلوط‌کردن، خردکردن و پوره کردن مواد غذایی مختلف را امکان‌پذیر کرده است.

گوشت کوب ام کیو 500 براون

این محصول بر خلاف موارد معرفی شده قبلی، تنها توانایی کوبیدن مواد غذایی را داشته و تک کاره است. وزن محصول تنها 800 گرم است که کار با آن را ساده کرده است. یک لیوان مندرج با گنجایش 600 میلی‌لیتر برای این گوشت‌کوب در نظر گرفته شده است.

گوشت کوب چندکاره برند بوش

این محصول از برند بوش موتور 1000 واتی داشته و تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند. موتور دستگاه قابلیت تنظیم در 12 سرعت مختلف را دارد. این گوشت‌کوب نقش خردکن، همزن و مخلوط‌کن را ایفا می‌کند. یک ظرف خردکن 1 لیتری و یک لیوان مندرج 600 میلی‌لیتری هم برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : براونبوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز