بهترین آبمیوه گیری های پارس‌خزر در بازار را بشناسید

لست سکند

‎‎‏ آبمیوه‌های طبیعی خانگی که فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی‌ها هستند، ویتامین‌های موردنیاز بدن را تأمین کرده و به سلامت بدن کمک می‌کنند. لازمه تهیه آبمیوه سالم و طبیعی، یک آبمیوه‌گیری باکیفیت است. شرکت پارس‌خزر سال‌هاست که در زمینه تولید لوازم برقی خانگی فعال بوده و آبمیوه‌گیری یکی از محصولات این برند داخلی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی تعدادی از بهترین آبمیوه‌گیری‌های پارس‌خزر شناسایی شدند. در ادامه کاماپرس به معرفی و بررسی این محصولات می‌پردازد.

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل ویتا فروت

این آبمیوه‌گیری سه‌کاره بوده و هم‌زمان وظایف آسیاب، مخلوط‌کن و آب‌میوه‌گیری را انجام می‌دهد. تیغه‌ها، سبد و فیلتر دستگاه از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. گنجایش مخزن آبمیوه‌گیری 700 میلی‌لیتر، آسیاب 100 گرم و پارچ مخلوط‌کن یک و نیم لیتر است. موتور آبمیوه‌گیری 450 وات قدرت دارد و در دو حالت سرعت متفاوت قابل تنظیم است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به عایق‌کاری دوبل، قطعات جداشونده و قابل شستشو، وجود پایه های لاستیکی برای ایستایی دستگاه و قابلیت جمع نمودن سیم در بدنه اصلی اشاره کرد. این محصول در رنگ سفید تولید میشود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آبمیوه‌گیری مدل آووکادو پارس‌خزر

آبمیوه‌گیری آووکادو پارس‌خزر تک کاره بوده و توان مصرفی 350 واتی دارد. سرعت موتور دستگاه را می‌توان در دو حالت مختلف تنظیم کرد. تیغه‌ها، بسکت و فیلتر آبمیوه‌گیری از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. گنجایش مخزن تفاله محصول یک و سه دهم لیتر است. یک برس مخصوص برای شستشوی بسکت همراه محصول وجود دارد. این مدل در دو رنگ سفید و سیلور در بازار موجود است.

آبمیوه‌گیری تایگر پارس‌خزر

جنس بدنه تایگر و بسکت آن از استیل ضدزنگ است. وجود پایه لاستیکی در زیر دستگاه باعث شده تا لغزش و حرکت آبمیوه‌گیری کم باشد. این آبمیوه‌گیری از یک موتور دو ‌سرعته 700 واتی بهره می‌برد که از آن میتوان برای گرفتن آب میوه های سفت و نرم استفاده کرد. یک پارچ مدرج یک لیتری به همراه دستگاه وجود دارد که وظیفه جمع‌آوری آبمیوه را بر عهده دارد. عایق‌کاری دوبل به کار رفته در این دستگاه، مقاومت، ایمنی و طول عمر آن را بالا برده است.

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مد مانگو

آبمیوه‌گیری مانگو پارس‌خزر وزنی برابر با یک و هفت دهم کیلوگرم و توان مصرفی 300 واتی دارد. به‌طورکلی این دستگاه جزو آبمیوه‌گیری‌های سایز کوچک و اقتصادی پارس‌خزر است. برای استفاده از این دستگاه نیاز است که میوه‌ها به قطعات کوچک تقسیم شوند. موتور دستگاه مجهز به محافظ حرارتی بوده و دو میکرو سوئیچ ایمنی برای آبمیوه‌گیری در نظر گرفته شده است. در قسمت زیرین دستگاه محلی برای جمع کردن سیم تعبیه شده است.

آبمیوه‌گیری مدل جِی بی جی پارس‌خزر

ای مدل آبمیوه‌گیری سه کاره وظایف مخلوط‌کن و آسیب برقی را نیز انجام می‌دهد. موتور دستگاه 300 وات توان دارد. گنجایش مخزن آبمیوه‌گیری یک لیتر، مخزن آسیاب 75 گرم و پارچ مخلوط‌کن هزار و 200 میلی‌لیتر است. تیغه استیل ضدزنگ، پایه‌های ضدلغزش و موتور دو‌سرعته دیگر ویژگی‌های این محصول شرکت پارس‌خزر هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز