پرفروش ترین یخچال و فریزر های ایستکول / دی ماه 1401

یخچال و فریزر جزئی جدانشدنی از آشپزخانه است. یخچال جزو کالاهای باداوم محسوب شده و اهمیت زیادی در خانه دارد؛ به همین جهت خرید محصولی باکیفیت و با ارزش خرید بالا موضوع مهمی در انتخاب یخچال است. انواع مختلفی از یخچال و فریزرهای داخلی و خارجی در بازار کشور موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ایستکول یکی از تولیدکنندگان داخلی یخچال و فریزر است که از سال 1356 شروع به تولید در این زمینه کرده است. در ادامه کاماپرس با بررسی سایت‌های فروش آنلاین پرفروش‌ترین یخچال و فریزرهای این برند را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر کمبی 12 فوت

گنجایش این یخچال 12 فوت برابر با 213 لیتر است. رده مصرف انرژی آن سی بوده و به دلیل استفاده از گاز سیکلوپنتان به طبیعت آسیبی نمی‌رساند. یخچال سه طبقه و یک جا میوه ای دارد و قسمت فریزر آن نیز دو طبقه است. این محصول در رنگ‌های مشکی، بژ، نوک مدادی، سبز و سفید تولید می‌شود.

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر 12 فوتی هیرلاین

قسمت یخچال این دستگاه 155 لیتر و فریزر آن 45 لیتر گنجایش دارد. این یخچال و فریزر به دلیل اندازه جمع و جوری که دارد، برای فضاهای کوچک و هتل‌ها، بیمارستان، اماکن تجاری، خوابگاه‌ها و … کاربردی است. سطح صدای این یخچال پایین است و راندمان مصرف انرژی رده سی دارد.

یخچال و فریزر تی ام 200 ایستکول

این یخچال و فریزر کمبی با پهنای حدود نیم متری فضای کمی را اشغال می‌کند. داخل یخچال سه طبقه و داخل فریزر دو طبقه برای قرار گیری مواد غذایی تعبیه شده است. یک سبد میوه و جا میوه‌ای هم داخل یخچال وجود دارد. گفتنی است که این محصول به قابلیت ضد برفک مجهز نیست.

یخچال 12 ولتی ایستکول

ویژگی منحصر به فرد این یخچال قابلیت کار با پنل‌های خورشیدی و باتری خودرو است. به همین سبب در مناطقی که برق در دسترس نباشد، کاربردی است. این محصول مصرف انرژی بهینه‌ای دارد و در گروه وسایل کم‌مصرف قرار می‌گیرد.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : ایستکول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز