نحوه انتخاب چرخ گوشت مناسب

چرخ گوشت
لست سکند

در خرید گوشت چرخ کرده از بازار اطمینان زیادی وجود ندارد امکان اضافه کردن ناخالصی یا جنس نا مرغوب وجود دارد. از طرفی با چرخ کردن گوشت در خانه شما می توانید درصد چربی مورد نظر خودتان را کنترل کنید.

به گزارش کاماپرس، مزایای دیگری که دارد این است که هر زمان که اراده کنید در خانه خود می توانید گوشت را چرخ کنید ، این خود مزیت بسیار زیادی محسوب می شود. خرید چرخ گوشت برای هر خانه‌ای لازم و ضرروی است، اما در انتخاب و خرید و حتی نگهداری مناسب از یک چرخ گوشت خوب باید چه نکاتی را در نظر داشت. در ادامه 19کالا به این موارد اشاره خواهد کرد. گوشت یکی از آیتم‌های مهم سبد غذایی خانواده محسوب می‌شود؛ اما اینکه هر فرد چه مقدار از آن را استفاده کند و از چه روش‌هایی برای طبخ آن استفاده شود نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

اگر قصد دارید که مدل جدیدی از چرخ گوشت را خریداری کرده و یا به دنبال تکمیل لیست خرید جهزیه خود یا خرید کلی لوازم خانگی هستید بسیار مهم است که قبل از خرید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب‌ترین مدل چرخ گوشت را از بین مدل‌های متنوع موجود در بازار انتخاب کنید. قبلاً چرخ گوشت‌هایی در بازار وجود داشت که به صورت دستی کار می‌کردند اکثر آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند، اما خب عمده کار به عهده کاربر بود که کار را کمی کند و خسته‌کننده می‌کرد؛ اما این روزها مدل‌های متفاوتی از چرخ گوشت‌های برقی به بازار عرضه شده که هم از نظر کارایی و هم از نظر سرعت، کار را برای شما ساده‌تر کرده‌اند.

جنس و مواد ساخت چرخ گوشت:
به گزارش ایسنا، درواقع دوام و جنس مواد سازنده یک دستگاه چرخ گوشت اولین چیزی است که باید در زمان خرید چرخ گوشت مد نظر داشته باشید. روی سخن در این مطلب بیشتر به چرخ گوشت‌های برقی است، اگرچه مدل‌های باکیفیتی با بدنه پلاستیکی این روزها ساخته شده و در بازار موجود هستند ولی خب اگر از مدل‌هایی استفاده کنید که آلومینیوم و یا فلز را ساخت بدنه بکار برده‌اند، مقاومت بیشتری را برای شما ارائه خواهند داد. جالب است بدانید که برندهای داخلی نیز این روزها پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند؛ برای مثال مدل‌های چرخ گوشت پارس خزر از نظر کیفیت مواد ساخت استفاده شده در بدنه عملکرد خوبی دارند. هر چه بدنه یک دستگاه چرخ گوشت مقاوم‌تر باشد به مدت بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید.

قدرت موتور استفاده شده:
اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن غذای خوشمزه‌ای را آماده کنید که از مواد اولیه تازه درست شده باشد، نوعی چرخ گوشت را انتخاب کنید که موتور قدرتمند‌تری دارد. تنها با یک موتور قدرتمندست که شما می‌توانید در زمان تبخ غذا و آماده سازی مواد اولیه آن صرفه‌جویی کنید.

راز آسمان پایتخت

جنس قطعات:
علاوه بر جنس بدنه که در ابتدا اشاره شد، جنس قطعات استفاده شده نیز از موارد دیگریست که در انتخاب چرخ گوشت مناسب باید در نظر داشته باشید. مدل‌های ایده‌آل از این نظر مدل‌هایی هستند که از تیغه‌های استیل ضد زنگ و یا فولاد بهره برده‌اند. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که اگر جنس قطعات از جمله تیغه خوب نباشد بعد از مدتی کند شده و کارایی اولیه را نخواهند داشت. از‌این ‌رو 19کالا به شما توصیه می‌کند که در انتخاب و خرید چرخ گوشت به این مورد نیز توجه داشته باشید.

چرخش معکوس
شاید به نظر شما خیلی مهم نباشد؛ اما جالب است بدانید که این همان قابلیتیست که باعث می‌شود بتوانید چربی‌های باقی مانده و… را بسیار راحت و بدون دردسر از چرخ گوشت خارج کنید.
بازده خروجی چرخ گوشت چیست؟
بازده چرخ گوشت در واقع به میزان چرخ شدن گوشت در دقیقه گفته می‌شود. اگر بخواهید بدانید که بازده مفید دستگاه چه قدر است باید گفت که این میزان به طور میانگین 1.5 کیلو در دقیقه است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتها پیام

مرتبط با : 19 کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز