ارزان ترین چرخ گوشت های بوش و پارس خزر در بازار چند؟

قیمت لوازم خانگی کماکان گران‌تر توان خرید اغلب زوج های جوان است و برای مثال ارزان ترین چرخ گوشت ها در بازار حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است که تقریبا نیمی از حقوق پایه یک کارگر است.

به گزارش کاماپرس، اغلب لوازم خانگی موجود در بازار کشور مشابه داخلی دارند اما گرانی به لوازم خانگی داخلی نیز سرایت کرده و قیمت های برخی از آنها را نجومی کرده است.

لوازم خانگی سنگین مثل یخچال، یخچال فریز و ماشین لباسشویی داخلی که پیش از گرانی ها زیر 2 میلیون تومان هم می شد آنها را خرید اکنون به حدود 10 میلیون تومان و بالاتر رسیده اند. برخی دیگر از لوازم خانگی که مثل چرخ گوشت سبک تر هستند نیز قیمت های بالایی را تجربه می کنند که پیش از قابل تصور نبود.

در بازار لوازم خانگی بر اساس جدولی که اقتصاد آنلاین منتشر کرده است، قیمت ارزان ترین چرخ گوشت 1 میلیون و 200 هزارتومان است که این چرخ گوشت از برند FU 1925 در بازار موجود است.

چرخ گوشت پارس خزر ؛ قیمت 1 میلیون و 450 هزار تومان

آریاک سفر

پارس خزر برند نام آشنای ایرانی در میان ارزان ترین چرخ گوشت های بازار در رده دوم است و مدل MT-1200 این برنده به قیمت 1 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می رسد.

برند بوش از جمله لوازم خانگی پرطرفدار در بازار است و ارزان ترین چرخ گوشت این برند را در مدل 1566می توان به قیمت 2 میلیون 900 هزار تومان خریداری کرد.

بنا به جدول منتشر شده توسط اقتصاد آنلاین، بعد از چرخ گوشت مدل 1566 بوش، ارزان ترین چرخ گوشت دیگر این برند از مدل MG-1522 است که در بازار 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری می شود.

چرخ گوشت های برند کنوود نیز در بازار ایران پرطرفدار است و ارزان ترین چرخ گوشت این برند را می توان به قیمت 2 میلیون و 250 هزار تومان خریداری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم و قیمت های به روز در بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

در ادامه جدول قیمت چرخ گوشت در بازار را به روایت اقتصاد آنلاین مشاهده می کنید:

مرتبط با : بوشپارس خزر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین چرخ گوشت های بوش و پارس خزر در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز