ویژگی جدید و ترسناک آیفون

ژیوار

در دوره‌ای از فناوری که هوش مصنوعی شگفتی انسان را برانگیخته اپل دستیار شخصی خود، سیری را به ویژگی عجیب و ترسناکی مجهز کرده است. این ربات که زمانی فقط توانایی واکنش به سخنان کاربر را داشت، حالا می‌تواند از صدای او تقلید کند.

آی او اس ۱۷ نه تنها یک دستیار شخصی، بلکه یک همزاد صوتی خواهد بود و در عرض ۱۵ دقیقه می‌تواند صدای کاربر را شبیه‌سازی کند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، دلیل اپل برای ایجاد این ویژگی این است که افراد به صدای خود و یا هر صدای آشنای دیگر واکنش بهتری نشان خواهند داد. ابن امکان همچنین برای برخی افراد نظیر افراد مسن یا مبتلا به بیماری‌های شناختی نظیر آلزایمر باعث آرامش و راحتی خواهد بود.

دریان سفر امید

این صدا لزوما نباید صدای کاربر باشد و می‌توان صدای هر یک از عزیزان را جایگزین آن کرد.

واکنش‌ها به این ویژگی تا حدودی دوگانه خواهد بود، اما متاسفانه یا خوشبختانه نمی‌توان جلوی پیشرفت سرسام‌آور فناوری را گرفت.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ویژگی جدید و ترسناک آیفون

  1. مجیک گفته:

    جمله ” به لعنت خدا هم نمی ارزه” رو بزودی برای فناوری های قاتل خلاقیت و عقلانیت مبتنی بر هوش مصنوعی خواهیم گفت . بر سر هر کوچه و بازاری…

    • Saied گفته:

      احتمالا شما جزو مصران به مقاومت ذاتی در مقابل پیشرفت هستید. خدا این داش رو از میلیاردها سال پیش ایجاد کرده و انسان رو گذاشته تا کشفش کنه. پیشرفتی خارق العاده تر از این وجود نداره. مطمعنا برای موضوعات منفی این اتفاق هم پیش بینی شده و خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز