جدیدترین اطلاعات لو رفته از آیفون 15

لست سکند

هر ساله پیش از رونمایی از نسخه جدید آیفون حدس و گمان‌هایی درباره طراحی و ساخت آن زده می‌شود. اطلاعاتی نیز با عنوان اطلاعات لو رفته یا افشا شده، منتشر می‌شوند. اکنون نیز اطلاعاتی در خصوص طراحی جدید آیفون 15 فاش شده است. در ادامه کاماپرس به بیان این اطلاعات لو رفته از آیفون 15 و بررسی آن می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ویژگی‌های جدید آیفون 15 و آیفون 15 پرو

تا پیش از این نسخه معمولی آیفون از شیشه صاف بهره می‌برد. اما اطلاعات جدید ادعا کرده‌اند قرار است از شیشه‌های مات برای طراحی قسمت پشتی بدنه استفاده شود. این در حالی است که قبلا تنها در نسخه پرو از این نوع شیشه استفاده می‌شد. با این حال ممکن است اپل طراحی متفاوتی را برای شیشه‌های ایفون 15 در نظر بگیرد تا تمایز آن با نسخه معمولی آیفون مشخص باشد.

افشاکننده این اطلاعات شخصی که قبلا اطلاعات راجع به جزئیات آیفون 14 را فاش کرده بود. همین فرد اطلاعاتی درباره آیفون 14 زرد رنگ منتشر کرده بود. حال او ادعا کرده که قرار است آیفون رنگ سبز فیروزه‌ای را برای تولید آیفون 15 به کار بگیرد. این رنگ آخرین بار در طراحی آیفون 12 و آیفون 12 مینی استفاده شده بود.

راز آسمان پایتخت

دیگر ویژگی لو رفته از آیفون 15 و 15 پرو استفاده از قاب‌های تیتانیومی است. تیتانیوم نسبت به فولاد و آلومینیوم قوی‌تر و سبک‌تر است. شایعاتی در خصوص حذف تمامی دکمه‌های فیزیکی در آیفون پخش شده بود. اما برخی متخصصان اعلام کرده‌اند که این ویژگی حداقل تا سال 2024 به آیفون اضافه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود که آیفون 15 و آیفون 15 پرو در سپامبر 2023 رونمایی شوند. عرضه این محصول 10 روز پس از رونمایی انجام می‌شود. گویا رونمایی از اپل‌واچ‌های جدید نیز همزمان با رونمایی آیفون 15 انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز