وضعیت بورس روز 1 تیرماه 1401/ شاخص کل در اولین روز تابستان نزولی شد

بورس امروز هم کاهشی شد و به کمترین میزان هشت روز گذشته رسید. هم اکنون شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 6 هزار و 233 واحد کم شده و به مرز یک میلیون و 533 هزار و 398 واحدی رسیده است. شاخص کل هم وزن نیز در روز جاری نسبت به روز قبل 422 هزار و 295 واحد کم شده و در محدوده 20 هزار و 671 واحد قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «میدکو»، «فملی» و «فولاد» بیشترین اثر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. امروز ارزش معاملات کل بازار سهام رشد کرد و به رقم 7 هزار و 821 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 361 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی به سهام «بپاس»، شرکت بیمه پاساگارد، مربوط بود. بعد از آن نمادهای«تفارس» و «فولاد» بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با این حال برخی کارشناسان بازار سرمایه، وضعیت بازار بورس در تابستان متعادل‌تر خواهد شد. امین آذریان، کارشناس اقتصادی، در گفت و گو با تسنیم بیان کرد با توجه به روند مذاکرات برجام و تاثیر آن بر افزایش نرخ دلار و همچنین زمان مجمع‌ها و تقسیم سود، احتمالا وضعیت بازار بورس متعادل‌تر خواهد شد. در واقع آذریان معتقد است که در تابستان بازدهی شاخص کل نسبت به هم وزن بیشتر می‌شود و وضعیت بازار سرمایه نسبتا بهتر خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

بپاس را بشناسید

بیمه پاسارگاد با نماد بپاس در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم 153 هزار و 855 میلیارد تومان است. مجموعه‌های بانک پاسارگاد، سهامی عام، توسعه مدیریت پارس حافظ، سهامی خاص، و نظم آوران شایسته، سهامی خاص، سهامداران عمده بپاس هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز