بورس روز 30 خرداد 1401/ خروج دوباره پول حقیقی از بازار سرمایه

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته هزار و 286 واحد رشد کرد و به مرز یک میلیون و 547 هزار واحدی رسید، اما بیشتر نمادهای بورسی قرمز پوش بودند. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز هزار و 286 واحد افزایش پیدا کرد و 426 هزار و 584 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری نمادهای «حکشتی»، «خودرو» و «خساپا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به مرز 131 هزار و 707 میلیارد تومان رسید. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 292 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی هم به سهام «تفارس»، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شتران» و «فملی» بیشترین خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بازار امروز مجددا شاهد تحریک علائم حیاتی بود که این اتفاق هم با گفتار درمانی در قالب نامه نگاری متعدد و سیگنال‌های رئیس سازمان خصوصی سازی رخ داد. امروز رئیس سازمان خصوصی سازی پیگیر عرضه بلوکی سهام خودروسازی‌ها از سوی دولت بود. به نظر بازار به نقدینگی و پول حقیقی اساسی نیاز دارد و در صورت عدم تقویت این بخش، حجم معاملات سهام و ارزش آن‌ها کمتر از گذشته خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

سهم پتروشیمی زاگرس را بشناسید

سهام زاگرس در بازار دوم فرابورس متعلق به شرکت پتروشیمی زاگرس است. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 32 هزار و 160 میلیارد تومان می‌رسد. در حال حاضر شرکت‌های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سهامی عام، پتروشیمی تابان فردا، سهامی عام، و گروه صنعتی شیمی پوشینه، سهامی خاص، عمده سهم زاگرس را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز