بورس امروز 29 خرداد 1401/ نوری در صدر منفی های بازار سرمایه

لست سکند

امروز شاخص کل بورس با کاهش هزار و 770 واحدی نسبت به روز گذشته در محدوده یک میلیون و 545 هزار و 967 واحد قرار گرفت. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با دیروز 180 واحد بالاتر رفت و به مرز 425 هزار و 363 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «نوری»، «میدکو» و «شپنا» بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. در روز جاری ارزش کل معاملات بازار سهام افت کرد و به رقم 6 هزار و 84 میلیارد تومان رسید. برای چهارمین روز متوالی، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 459 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول در روز جاری هم به سهام «وبملت»، بانک ملت، اختصاص داشت که میزان تغییرات آن 128 میلیارد تومان اعلام شد. پس از وبملت، نمادهای «نوری» و «شپنا» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار سرمایه در یک ماه گذشته شرایط خوبی داشت اما دو هفته اخیر با نوساناتی همراه شده و گویا بار دیگر ابهام و نگرانی بر این بازار سایه افکنده است. مسائل مختلفی مثل تحریم‌های جدید ایران، سخنان وزارت خارجه آمریکا، دخالت ‌در روند فعالیت این بخش و مهم‌تر از همه تفاوت نرخ دلار نیمایی و بازار آزاد روی نوسان شاخص کل بورس اثر می‌گذارد. مجموع این عوامل دلسردی دوباره سرمایه گذاران را به همراه دارد.

اطلاعات عمومی:

نماد سمگا را بشناسید

سمگا نماد بورسی گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی است که در بازار اول فرابورس عرضه می‌شود. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 8 هزار و 40 میلیارد تومان می‌رسد. صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گروه گردشگری ایران، صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری و شرکت جامدسازان آرمان، سهامی خاص، سهامداران عمده این نماد محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز