بازار بورس روز 28 خرداد 1401/ ورود دوباره پول حقیقی شاخص کل را بالا می کشد

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به چهار روز پیش 16 هزار و 613 واحد کم شد و به مرز یک میلیون و 547 هزار و 720 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز نسبت به چهارشنبه گذشته 3 هزار و 751 واحد کم شد و در محدوده 425 هزار و 181 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاخص کل بورس روز جاری از نمادهای «نوری»، «میدکو» و «شستا» بیشترین اثر منفی را گرفت. با وجود ریزش شاخص کل، ارزش معاملات کل بازار در روز جاری رشد پیدا کرد و به رقم 7 هزار و 634 میلیارد تومان افزایش داشت. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 713 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری بورس مربوط به سهام «وبملت»، بانک ملت، بود. بعد از آن نمادهای «فملی» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی کارشناسان بورس معتقدند اکنون باید منتظر ورود پول حقیقی به بازار سرمایه بود. در صورتی که سهامداران به بازار اعتماد کرده و پول جدیدی را به آن وارد کنند، این بخش به تدریج مثبت خواهد شد و می‌توان به آینده بورس در بلندمدت امیدوار بود. اما اگر پول جدید به بازار ورود پیدا نکند، روند این بخش در بلندمدت معکوس خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

ارزش بازاری سهم افق چقدر است؟

نماد افق متعلق به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است که در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 15 هزار و 39 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش، سهامی خاص، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توازن کوروش و سرکلند پارس، سهامی خاص، سهامدار عمده این سهم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز