بازار بورس روز 24 خرداد 1401/ شاخص کل به صعود خود ادامه داد

شاخص کل بورس در روز جاری 2 هزار و 619 واحد رشد کرد و در محدوده یک میلیون و 574 هزار و 65 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز در مقایسه با روز قبل 770 واحد بالاتر رفت و به مرز 429 هزار و 930 واحد رسید. با وجود کاهش نرخ دلار و پیش بینی کارشناسان، بورس از مواضع صعودی خود عقب نشینی نکرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری ارزش معاملات بازار به مبلغ 10 هزار و 280 میلیارد تومان کم شد. امروز نمادهای «میدکو»، «فخوز» و «نوری» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل به جا گذاشتند. اما امروز سرمایه گذاران بورسی پول بیشتری را از بازار خارج کردند. خروج پول حقیقی از بورس 311 میلیارد تومان بود. بیشترین میزان خروج پول هم به سهام «وبملت»، بانک ملت، اختصاص داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 34 میلیارد تومان شد. سپس نمادهای «حکشتی» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بعضی کارشناسان بورسی معتقدند که مصوبه اخیر بانک مرکزی باعث ورود سرمایه بیشتری به بورس خواهد شد. در واقع این تصمیم سود شرکت‌های وابسته به نرخ ارز و صادرکنندگان را معقول می‌کند. این مسئله باعث می‌شود تا عمده سهامداران به سود معقولی دست پیدا کنند. بنابراین مجددا اعتماد سهامداران به این بازار جذب می‌شود و احتمالا سرمایه بیشتری به این بخش وارد خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهم کویر

سهام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد کویر در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 11 هزار و 158 میلیارد و 128 میلیون تومان می‌رسد. سه شخص حقیقی به همراه شرکت راهبران سرمایه کویر، سهامی خاص، عمده سهام این شرکت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز